Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Konstant høy hastighet med Online ADSL basis

Anbefalte innlegg

I går etter at min nattsurf hadde løpt ut merket jeg at hastigheten lå fortsatt på 704/128. Jeg har brukt opp min GB for lengst. Men selv etter at jeg hadde reinstallert hele pcen (noe som jeg hadde planlagt fra før av) lå fortsatt hastighet på det høyeste.

Deretter har jeg ringt telenor som sa at de kunne ikke se noe og at jeg betalte ikke for den hastigheten. Men det jeg lurer på er om noe andre har opplevd noe lignende? Og hva som er/kan være årsaken til dette? (jeg vil helst ikke ha en skyhøy internet regning ved slutten av måneden....)

takker for svar på forhånd.

mvh

-tim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Telenor gjør en "feil" og gir deg mer hastighet enn du betaler for er da ikke ditt problem, slapp av å gjør det du pleier. Telenor oppdager nok etterhvert "feilen" og retter den opp igjen :)

Høres for meg litt dumt å ringe å si ifra at man får en bedre tjeneste enn man betaler for, sånt utnytter man seg bare av! :D

Jeg er rimelig sikker på at Telenor ikke straffer deg i form av at du må betale mer for en feil de selv har gjort, greit at man hører mye rart om Telenor, men så dumme er de nok ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...