Radar1 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Skjermet kabel forbedrer ikke hastigheten, den sikrer at støy utenfra kabelen ikke blir med gjennom kabelen. Jeg har selv 100 m nettverk med kat5 kabel. Bruker CNET switch like etter routeren som både forsterker og stabiliserer signalene. En slik switch koster ikke mer enn 400 kr, frakt inkludert. Det ideelle har vært å ha switch både like etter router og etter 50 m. Kanskje vil det bli en liten tidsforsinkelse, men ikke som du merker. Det er kun 8 ohm (motstand) på denne lengden. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg har montert lit Cat7 kabel de siste dagene, han jeg var sammen med (montøren), sa at de hadde en rekevidde på ca 170 meter (denne kan du sikkert finne på nettet en plass). så det skulle sikkert virke. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Fiber? koster litt mer, men der kan du drite i avstand. Wireless suger PIKK. Ville ikke brukt til det noe anna enn http. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå