ahpadt Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Halloen! Som emnet tilsier, så har jeg lyst til å høre noen anbefalinger fra dere om cpu,gpu og nb blokker (helst fra samme firma) som yter greit. Har sett på Swiftech på microplex, men begynner å tvile når alle snakker negativt om dem.. Skal ihvertfall dytte det inn i et fulltower lian li, og ha en 240 evo radiator, med en eheim 1048 pumpe. ahpadt Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 DD RBX på Cpu, DD Z Chip på NB og Danger Den Maze4 GPU blokk. Vil vel si dette er ganske krem blokker... Alt fra netconnection.no Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 som Fragletrollet komme med.... har en penger har en muligheten Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg kjører Maze blokker på hele systemet og må si meg godt fornøyd. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Maze blokkene er nok de beste, men de koster. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Ble litt dårlig skrevet siden klokka var 0130 når jeg skrev det Men takk for alle svar Men de var i det dyre laget men.. Skal uansett ikke kjøpe riktig så enda.. Danger Den Maze RBX PIV - CPU Danger Den Maze4 GPU blokk - GPU Danger Den Z-Chip Intel chipset blokk - NB Som dere ser er det til et Intel-basert oppsett. Også tror jeg skal ha denne radiatoren, denne pumpa, denne tanken & feste Resten trenger jeg nok mer hjelp til, fordi jeg ikke skjønner en ting av dette med nipler og forskjellige dimensjoner ahpadt Endret 26. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå