Gjest mafister Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei. Jeg har bare et spm til de som bruker themes.org Themes.org går sinnsykt treigt hos meg. hoved siden funker fint men, så fort man skal inn på themes.org/skins el. så tar det år. Så sant jeg ikke får en time out av noe slag. Jeg har tatt en traceroute på themes.org og la merke til at det virker som pakkene blir borte et sted etter hop 23. (64.28.66.207). Når jeg prøver å ping'e themes.org får jeg bare 100% packet loss. Er det bare jeg som har dette problemet eller er det generelt et Telenor ADSL problem? Mvh Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hø hø hø... *NERD* Sikkert bare du som lagger når du ser, blir sånn når du sitter oppe til kl. laaangt til neste natt (eller blir det dag??) Ho ho Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Det tar litt tid her også(5-10 sek). Sitter på 10Mbit fra universitetet. Strengt tatt off-topic? _________________ GNU/Linux addict! Debian - What your mom would use if it were twenty times easier. [ Denne Melding var redigert av: TiaZzz på 2002-03-20 02:58 ] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 hmm... off topic? veit ikke helt jeg. themes.org = downloade skins, themes etc. til linux. Det har jo noe med linux å gjøre da. Hadde jeg satt den et annet sted ville jeg aldri fått noe svar. Det er jo stortsett kun linux/posix brukere som bruker themes.org. Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Kanskje litt off-topic, men som du sa, det passer kun her. Uanz, jeg har også problemer med themes.org Jeg prøvde siden for noen måneder siden, og den var så treig jeg ikke gadd vente. Men den virker ikke så treig idag... Hmmmm.... Visst pokker er siden treig! _________________ /* I bibelen står det alt man trenger å vite om datamskiner. */ [ Denne Melding var redigert av: Radiax på 2002-03-20 15:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå