Gå til innhold

Den siste samurai

NoLimit_^

Anbefalte innlegg

Liker veldig godt filmmusikken til filmer som Gladiatoren, Ringenes Herre, Matrix, Braveheart og Star Wars, så jeg lurte på om noen hadde hørt filmmusikken til den siste samurai, og som kan fortelle meg om den er på samme nivå som de filmene jeg nevnte?

Noen annen filmmusikk jeg bør få med meg? i samme stil som Ringenes Herre, Braveheart etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mannen som har skrevet musikken heter jo Hans Zimmer, og er etter min mening den som lager best musikk til filmer nå for tiden...

The Last Samurai er helt klart veldig bra (sitter å hører på den nå faktisk :thumbup: )

Mer musikk med Zimmer som jeg synes er verdt å få med seg er:

The Rock, Hannibal, Crimson Tide, Pearl Harbor og Black Hawk Down.

Så hvis du likte Gladiator så kommer du helt sikkert til å like disse.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Hans Zimmers beste sang synes jeg uten tvil er This Land fra Løvenes Konge. Utrolig vakker.

Når det gjelder Den siste samurai, så skal jeg ut og se den nå. Har hengt litt etter i kinoverdenen og har noen andre storfilmer å ta igjen også. Men jeg håper den blir bra.

Lenke til kommentar
Når det gjelder Den siste samurai, så skal jeg ut og se den nå. Har hengt litt etter i kinoverdenen og har noen andre storfilmer å ta igjen også. Men jeg håper den blir bra.

Jeg sier bare gled deg! Den siste samurai er utvilsomt en av de beste filmene jeg har sett :thumbup:

Og musikken er selvsagt suveren også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...