NoLimit_^ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Liker veldig godt filmmusikken til filmer som Gladiatoren, Ringenes Herre, Matrix, Braveheart og Star Wars, så jeg lurte på om noen hadde hørt filmmusikken til den siste samurai, og som kan fortelle meg om den er på samme nivå som de filmene jeg nevnte? Noen annen filmmusikk jeg bør få med meg? i samme stil som Ringenes Herre, Braveheart etc. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Mannen som har skrevet musikken heter jo Hans Zimmer, og er etter min mening den som lager best musikk til filmer nå for tiden... The Last Samurai er helt klart veldig bra (sitter å hører på den nå faktisk ) Mer musikk med Zimmer som jeg synes er verdt å få med seg er: The Rock, Hannibal, Crimson Tide, Pearl Harbor og Black Hawk Down. Så hvis du likte Gladiator så kommer du helt sikkert til å like disse. Endret 27. februar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Tok et søk på fyren i IMDB. (Internet Movie Database) http://www.imdb.com/name/nm0001877/ Han laga musikken i Pirates of the Carribean også. Og 120 andre filmer og tv-serier siden 1982. Endret 27. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) All musikken han har laget står også innpå http://www.hanszimmer.info .. The Last Samurai var faktisk hans 100'de film-soundtrack Han lager også musikken til King Arthur, en film som kommer i år. Har sett traileren, og både filmen og musikken virker meget lovende Endret 1. mars 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hans Zimmers beste sang synes jeg uten tvil er This Land fra Løvenes Konge. Utrolig vakker. Når det gjelder Den siste samurai, så skal jeg ut og se den nå. Har hengt litt etter i kinoverdenen og har noen andre storfilmer å ta igjen også. Men jeg håper den blir bra. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Når det gjelder Den siste samurai, så skal jeg ut og se den nå. Har hengt litt etter i kinoverdenen og har noen andre storfilmer å ta igjen også. Men jeg håper den blir bra. Jeg sier bare gled deg! Den siste samurai er utvilsomt en av de beste filmene jeg har sett Og musikken er selvsagt suveren også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå