Cell_v14 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei, jeg og masse andre har klage på at lyden hakker på xp, f.esk man sitter og installerer et spill fra CD-rom'en..ja, så skrur man på winamp: hakk hakk hakk, syng hakk syng hakk. dette vil jeg si er veldig plagsomt! ...HJELP! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg og masse andre Mange andre? Aldri hørt om denne problemstillingen før. Kanskje fordi jeg gjør som det står i de aller fleste installasjonsprogrammer, nemlig å ikke kjøre andre program samtidig med at man installerer f.eks. et spill... Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Legg inn chipsett driverne dine så vil du nok merke en finfin forskjell..hvertfall IDE drivere.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hehe:) Winamp5 SUGER ressurser, bruk foobar:) Og legg inn alle nye drivere og enable dma mode på cdrom og hardisker. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hehe:) Winamp5 SUGER ressurser, bruk foobar:) Då har du noe som er galt på din pc, her hos meg bruker winamp 5 3.2MB med ram og så å si ingen cpu? Cell_v14: Syns ikke det er så merkeligt at lyden hakker, om du installere et spill samtidig som du spiller mp3. Installerings prosesen bruker mye resuser. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kjetil: Her er det to "winamps" du har Winamp Agent, og Winampa i prosesser, winampa (agenten går jeg ut i fra) bruker 2 056 k mens winamp bruker 13 704 K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå