Packard Bell Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei! Akkurat nå skjønner jeg ikke noe som helst av dette Jeg kan komme inn på Windows, men om jeg vil inn på Min Datamaskin eller Papirkurv eller Kontrollpanel, eller lignende, så kræsjer pc'n... Jeg ser prosessorene mens dette skjer og der finner jeg at "explorer.exe" bruker 100% minne etter at jeg trykker på f.eks. "Min Datamaskin"... Har prøvd å gjenopprette systemet tilbake en uke, for da var det ikke slik, men det hjalp visst faktisk ikke... Noen som veit hva problemet kan være? Meget takknemlig for svar Specs: Intel P4 1,8 GHZ 512 SDRam 60 GB Windows XP Home Edition Lenke til kommentar
Balfrog Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ufullstendige avi filer, explorer.exe bruker å få helt fnatt av dem. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Her er oppskrift for å fikse det. Jeg tar ikke noe ansvar hvis du F***** registeret ditt. Men det virker. Følg bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Samme hvor mye du ønsker det er dette nok ikke et hardwareproblem. Flyttes Lenke til kommentar
Packard Bell Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Vel, "min datamaskin", har den noe med avi-filer å gjøre? VEit ikke jeg, men det er muligens et annet problem kanskje... hmm... Som sagt, så ser jeg at prosessen til "explorer.exe" når 95-100 strax jeg trykker på "min datamaskin", "mine dokumenter" eller papirkurven f.eks... Andre løsninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå