skabbus Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har crossbow skillen min på 30% og har problemer med å finne en som kan øke denne skillen. Noen som vet om noen på spillet som trener lenger enn d, 30% altså? Helst opp til 100 hvis noe vet om... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har du joinet noe guild ennå? Tror det avhenger litt av hvilket guild du tilhører. MazeKing Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 jeg er en mercenary og ble ganske nylig Dragon Hunter... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er ei type i Militiaen som kan trene i Crossbow. Vet ikkje om han trener mercenarys da men. Det er også eit par typer i Valley of Mines som trener crossbow. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 mannen med crossbowen i barracksen i khorinis vil ikke trene meg, siden jeg ikke er en militia. I Valley of Mines kan en som heter Udar trene crossbow skillen opp til 30%. Kan f.eks noen av the dragon hunters trene meg tror dere? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hadde det ikkje vært en fordel å heller bli trent i bue når man er mercenary? Er paladin og bruker bue. Bue'n knuser alt, bortsett fra skeletter. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 muligens... hvis ingen gidder å trene meg med crossbow må jeg tydeligvis velge bow da . Men d er jo millionvis som kan trene meg med d Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Vil dette si at dere anbefaler bow framfor crossbow? Har crossbowen lenger rekkevidde eller gjør den kun mer damage? Husker at man i Diablo måtte ta stilling til følgende: Hvor mye skade kan man gjøre i løpet av 10 sekunder: Bruke et tregt sverd med mye skade , eller et med fast attack og lite damage? Hvordan blir skadeprosenten på crossbow vs bow hvis vi tar med et tidsintervall? Er crossbowen MYE tregere? Litt kjipt hvis man ikke finner noen som kan trene en opp da.... MazeKing Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 men så kan ikke fightingen i G2 sammenlignes med D2. X-Bow'en gjør ihvertfall betydelig mer skade, også er det vel større sjanse for criticl hits. Eller var det med critical hits bare i G1? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vil dette si at dere anbefaler bow framfor crossbow? Har crossbowen lenger rekkevidde eller gjør den kun mer damage? Husker at man i Diablo måtte ta stilling til følgende: Hvor mye skade kan man gjøre i løpet av 10 sekunder: Bruke et tregt sverd med mye skade , eller et med fast attack og lite damage? Hvordan blir skadeprosenten på crossbow vs bow hvis vi tar med et tidsintervall? Er crossbowen MYE tregere? Litt kjipt hvis man ikke finner noen som kan trene en opp da.... MazeKing EG anbefale hvertfall å bruke bow. Crossbow er ikkje mye tregere, og tar ikkje MYE mer i damage enn bow. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Den tar en del mer damage. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Visst eg ikkje husker helt feil så tar den beste crossbow'n 100 i dmg. og den beste bowen tar 90 i dmg. Men Crossbow krever mye mindre i dextery. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Girion i chapter 6 kan trene crosbbow skillen til 100, endelig! Beste crossbow skader 100 mens beste bue skader bare 75, yes, yes ! Ærlig talt så skader crossbow en del mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå