KaBZ Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe AquaNox. Jeg har lett en god stund i butikker og nettbutikker. Jeg er ikke god til å finne det. Må jeg importere det for å få det. Kan noen hjelpe meg Kontakt meg på mail: [email protected] Hilsen KaBZ Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 er ikke det enda i produksjon?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 nix, det er ute for lenge siden, det.. det burde egentlig fulgt med geforce3-kort.. spillet er eyecandy, og ikke noe mer. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Sant sant spillet er eyecandy og ikke noe mer . spillet i seg selv er bortkasta penger. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 det er et drittspill, ikke kjøp det. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 det er et drittspill, ikke kjøp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå