AMDguru1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har et oppsett her, som skal brukes til kontormaskin. Det jeg lurer på er om det er noen grunn til at disse delene ikke passer, eller er det noen som har erfaringer? Vil helst dette skal virke Hitachi 40gb hdd, IDE, 2mb cache Asus A7V8X-MX, matx, VGA(hvordan er VIA's intregrerte?) Aopen m/300W PSU Geil 512mb, 333mhz, vanlig Value brikke. Athlon xp2000+ , T-bred(såklart) Glacial Igloo 2320 Og ei 80mm vifte Slik jeg ser det(har bygd en haug med pcer), skal dette passe, men hvis noen har dårlige erfaringer, vil jeg helst vite dem. Takk. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Om det bare skal kjøre office, har du sett på pakken de har til 2600? Ellers bør vel det fuingere greit? Ingen optisk enhet? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Cdrom og diskettstasjon har jeg. Den til 2700 hadde så dårlig chipset, og litt for lite ram. Det som er kjekt med slike maskiner er at man har garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå