Gromle Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvordan går man frem for å få summona en deadra på shrinene rundt omking? Har prøvd det meste inni der, men nada skjer... *rive seg litt i håret* Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du mener å summone sånn at du kan snakke med en av dem? Det kan dy bare gjøre ved å gå opp til en statue som har navn, og trykke på use-knappen når du ser navnet, f.eks statue of Azura. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Ja sånn at man kan snakke med dem og få quester. Men aldri funnet en med navn på. Er det den store statuen som står midt i rommet man skal snakke med? Endret 25. februar 2004 av Gromle Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ja, det er den statuen. Gå helt SE på kartet, der er shrine og Azura, hvor du kan summone Azura og få en quest av henne. Det lønner seg å gjøre questene du får av statuene, siden belønningene er veldig gode items. Har funnet en ca. 6 statuer med navn på selv, og noen av dem var like. Tror det er 7 daedra quester i spillet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Ja, hadde lyst å gjøre de questene. Men klarer ikke å få noe navn på de statuene. er det noen spesiell plass man må stå eller? Eller er jeg offer for en utrolig kjedelig bug? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Det er MAAAAAAAAANGE shrines med daedra statuer i, men bare noen få du kan snakke med og få quests hos. Den ene er Azura, hun er nede ved havet langs vestkysten, inngangen til hula er merka med en stor statue av ei dame. Så er det Malakath, the mad daedra lord, tror han er under Vivec i kanalene..husker ikke helt, men det er en plass det står sterke vakter utenfor, de vokter over den statuen.. Det er bare å stå litt unna statuen og kike på den med musa. Da skal navnet komme opp hvis den har noe navn i det hele tatt. De fleste du sjekker har ikke det. De andre som er merka på kartet som "shine of blablabla" er ikke mulige å prate til. De kan man bare raide for alt som er verdt å ta, men husk at med det samme du stjeler noe fra alteret rett foran statuen, blir du angrepet av en ganske heftig Daedra Mage. Han blir summoned rett bak deg, og kan overumple deg ganske kraftig hvis du ikke er OBS på det Dette skjer i alle shrines'ene. I de fleste shrines er det andre eventyrere som er inne allerede, som angriper "on sight". Endret 26. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Ahhh... Trodde det var mulig å summone i alle shrinene. Da jeg sannsynligvis bare ikke vært innom de rette plassene. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvor finner man egentlig noen Daedric Shrines? Jeg tror seriøst jeg må være dum...klarer ikke å finne noen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Hehe de finnes nesten overalt. Bare å følge veiene rundt om kring. Du vet du er i nærheten av et shrine når du ser mye piggete arkitektur i masse rare vinkler. Ofte er de lilla. Masse pillarer og steinblokker i alle rare skjeve formasjoner. Vanskelig å beskrive. De kommer også frem på kartet med navn når du er nær nok. "Shrine of Mazrruhksa" osv..daedraene han sinnsyke navn. Så finner du inngangen ved å lete litt, det er alltid ei lilla rund dør. Skattene er aldri utenfor, må inn i selve hjertet for å finne noe. Man ser ofte litt eksotiske monstre i nærheten også. De er ikke rett ved de store byene, men du trenger da ikke følge hoved-questen slavisk. Kan gå hvor du vil når du kommer til veikryss..prøv en vei du ikke har testa før, se hvor du ender opp..det som er artig med morrowind, å utforske ukjent terreng. Ingen quests du får av noen går på tid heller, du kan bruke så mange uker og måneder du bare vil. Endret 26. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Takk for langt og fyldig svar. Tror jeg fant en Daedric Shrine i går. Jeg drev å stjal fra alteret, og da dukket det opp to fyrer i full Daedric-armour. Irriterende at de bare blir til aske når du har tatt de da... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Når de daedraene detter ned til aske kan du gjøre dette treblad:Når de faller på bakken like før de blir til aske,gå i invetoriet deres og ta daedric armoren deres! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Mener å huske at man finner random del av daedric armor på dem av og til. Eller tilfeldige daedric weapons. Bare å raide alle shrines du ser, så lenge du er sterk nok til å ta vaktene som angriper når du robber alteret. Uansett er den armoren så svintung at den er håpløs å ha med seg rundt. Endret 27. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) det går nok ikke playmaster.. eneste du kan ta.. er våpenet deres.. og et daedra heart.. men det du kan gjøre, er å save før du stjeler.. og så stjele.. og vist du ser at daedraen har et drittvåpen (som dwemmer axe) loader du. og fortsetter til du finner en med et godt daedric våpen.. til ditt bruk såklart edit: du finner aldri daedric armor deler på dem.. daedric armoren er spredt godt utover kartet.. Endret 27. februar 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg trodde det gikk ann.Min feil. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er jo en fyr på Tel et-eller-annet som har en full daedric armour. Men han er visst en del av hovedoppdraget... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tel et-eller-annet Tel fyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå