PureTamil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Bestilt i går et par Corsair-minnebrikker fra PCutstyr.no og betalte med VISA-kort, men ordren står fortsatt på 'Åpen'. Jeg lurer nå på å kansellere hele greia og bestille fra noen andre, da dette etter min mening er uholdbart langsomt. Det er vel slik at de ikke har belastet meg for noe enda, så spørsmålet blir da om jeg risikerer å (1) bli trukket for de to brikkene og/eller (2) bli tilsendt to sett minnebrikker om jeg nå avbryter handelen via deres web-grensesnitt. Hva tror dere om denne saken? Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Butikken har ikke lov til å trekke penger før de har sendt varen. Gjør de dette feil, kan du sette Forbrukerrådet eller Visa Norge på saken, så vil du nok få ordnet opp ASAP. Men var jeg deg, ville jeg ventet på skriftlig bekreftelse av at ordren er kansellert av butikken før ny bestilling annet sted finner sted. Ellers er faren tilstede for at du blir sittende med to sett brikker. B.T. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 kjenner ikkje grensesnittet til pcutstyr, men viss du kansellerer odrene kan du ta ein skjermdump viss det kommer ein bekreftelse... burde være ein grei sak.... Lenke til kommentar
per_aspelini Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ja, kan si meg enig i at PCUtstyr.no er trege i behandlingen, og tilbakemeldinger. -PA- Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har nå kansellert ordren både per e-post og via web-grensesnittet. Fortsatt ingen tilbakemelding. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Butikken har ikke lov til å trekke penger før de har sendt varen. Gjør de dette feil, kan du sette Forbrukerrådet eller Visa Norge på saken, så vil du nok få ordnet opp ASAP.Men var jeg deg, ville jeg ventet på skriftlig bekreftelse av at ordren er kansellert av butikken før ny bestilling annet sted finner sted. Ellers er faren tilstede for at du blir sittende med to sett brikker. B.T. Det heter ikke VISA Norge lenger, de heter Teller AS Lenke til kommentar
aschj Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har gjort dette flere ganger. Til og med tatt vekk deler av en bestilling. Det er ikke noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Beløpet er sikker reservert på din konto og det tar somregel 4-5 dager etter reserveringen(blir reservert når du bestiller) til du har pengene tilgjenglig igjen..kanskje kjappere.. Les her om hvordan det fungerer http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1730989 TaZ Endret 26. februar 2004 av taz Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Gjorde mitt forsøk hos PCUtstyr.no og har avbestilt, etter fire dager står det enda "åpen ordre". Det suger! Aldri mere, nå er det bare PSData og Multicom som gjelder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå