Gå til innhold

Lagre sms i P-900

Anbefalte innlegg

Hei å hå igjen jeg har en P-900 og lurte på om noen kunne hjelpe meg med å forklare hvordan man kan flytte sms,er i mapper/lagre på kortet visst det går??? Har spurt mange som har denne, men ikke her inne på forum.

Dette har jeg prøvd selv, får da beskjed att det er kopiert, men finner dem ikke igjen :no:

Noen som kan hjelpe meg her????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sier kortet,mener du da minnebrikken eller simkortet?Hvorfor skal du lagre de i et annet minne?Skal du lagre hundre meldinger siden de ikke kan stå lagret hvor de er,det er jo god plass.Skal du lagre meldingen i en egen mappe må du jo kopiere å lime de inn i en mappe du lager.

Lenke til kommentar
Ikke være så hissig Morten :devil: jeg vil lagre dem på tlf/minnebrikke hvis det går ann da???

Fornøyd nå :D

Tingen er vel at han lurer på om du vil lagre det på den "ekstrene" minnebrikken? SIM kortet er vel strengtatt intet alternativ, iogmed at du sikkert ikke har plass til alle meldingene dine der :p

Lenke til kommentar

Ha mener hvis du lager en mappe å kaller den F.eks SMS,kan du kopiere meldingen gå til mappen å lim inn (paste) meldingen.Hvis du gjør det på den måten bør du først trykke på videresend,så kopiere,for da får du med hvilket nummer som har sendt den.Du kan også trykke videresend trykk f.eks et 1 tall til nummeret å gå ut/tilbake da blir meldingen lagret i utkast.Da kan du lagre alle de meldingene du vil beholde i utkast.De forsvinner ikke når du sletter alle i innboks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...