hello100143 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 skal få meg plexi i morra og lurer på to ting 1: hvordan ripe inn logo i plexi? 2: hvordan feste plexiglass? takker for alle svar Lenke til kommentar
all right Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Plexi kan du feste med list, skruer og silikon sikker mye annet og! Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Lurer litt på det samme. har du kjøpt window kit, aner jeg ikke. men med vanlig pleksi kan man bruke en del til å prøve seg frem med. puss ned med sandpapir. det er det jeg skal prøve på ----------------------------------------------------------------------------------- Sterk motstander av Celeron prosessorene!!! Jeg er så jæ.. utrolig enig Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvordan lage logo? Er ikke så vanskelig egenlig. Velg deg ut eller lag logoen du vil ha. Skriv den ut på ett papir elns. og teip dette på andre siden av glasset Så drar du frem dremel'en(her annbefales bruk av rottehale på dremel) og graverer etter mønsteret du nettop har teipet på andre siden. En annen måte er jo å tegne med tusj elns på glasset og frese/gravere bort dette for å få mønsteret Lykke til. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 rottehale?? den fleksible forlengelsen? Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 enn om en ikke har en dremel da? klistremerke? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 nei, da tegner man.. Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 aha, genialt... Da bør man kanskje ha litt ferdigheter med penn og tusj da... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dersom du ikke er ute etter en "frosta" effekt, men bare vil ha noe gravert, er det vel mulig å prøve seg med passer? S: Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 går vel kanskje det... men det vil i så fall bli litt av en utfordring... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jepp. Dersom man har et stykke plexi "til overs", tror jeg det er VELDIG lurt å teste det ut på denne biten først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå