Skaptrollet Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Alt ligger vel forklart her det jeg ville få til var at alle kommentarer til en person blir listet sånn: NICK1 kommentarkommentar osvosov osvosvosov NICK2 kommentar2 osvosv osvosv hvor NICK1 skal være en url som peker til index.php?id=iden til nicket alt funker som sagt og linken til nickene er riktig men <a href=index.php?id=<?php echo $row_kommentarerquery['kommentarid']; ?>>HER</a> hva skal jeg skrive der for å gå nicket til iden som er i $row_kommentarerquery['kommentarid'] ? har to tabeller: PROFIL: id nick osvosvosv 1 test blahblahblah 2 hest blahblahblah og KOMMENTARER: id personid kommentarid kommentar 1 1 2 hei 2 1 1 hei på deg ja? så jeg skal finne ut nicket til en person hvor kommentarid = 1 da funker det men sånn jeg har gjort det i scriptet så kommer bare nicket til den siste som har lagt inn en kommentar.. alle får nemlig det nicket selvom iden er riktig i linken? håper noen skjønte det!! tusen millioner takk til de som gidder å svare! Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 jeg fikk hjelp fra en på mirc så problemet er fikset og koden er ryddet Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 han på mirc leser forumet her også kan sies at løsningen innebar en left join, slik at spørringen fanget opp hvem som sto som avsender til aktuell kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå