Jan-E. Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Noen som vet om det går an å stille inn Ad-aware sånn at det ikke tar filene som Kazaa trenger for å starte? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er vel bare å legge disse filene til i ignorelisten, eller la være å slette dem hver gang du kjører adaware. Imidlertid ville jeg ikke hatt det infiserte og befengte Kazaa på noen av maskinene mine om jeg fikk betalt... Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Er vel bare å legge disse filene til i ignorelisten, eller la være å slette dem hver gang du kjører adaware. Imidlertid ville jeg ikke hatt det infiserte og befengte Kazaa på noen av maskinene mine om jeg fikk betalt... Tja, hadde jeg bare hvist vilke filer det er! Har forresten brukt Kazaa i 2 år nå uten problemer, et og annet uskyldig virus rigtig nok, men de knekkes effektivt av AGV-antivirus. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Kaaza Lite har ikke dette problemet. Installer den isteden. Mer stabil er den også. mvh Pantera Lenke til kommentar
Rantrave Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har brukt KAZAA Light og synes i grunnen det funker greit nok. Men har lurer litt på om man er godt nok beskyttet når man har Norton Internett Securiti 2003. Og oppdaterer den kontinuerlig?? Har også lastet ned DC++ men man bør jo ha noe og dele før man kommer så langt der da, så det jobbes med saken Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Filen som Kazaa trenger heter topsearch.dll, erfarte dette flere ganger før. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Har også lastet ned DC++ men man bør jo ha noe og dele før man kommer så langt der da, så det jobbes med saken Neida,det er mange hubber på DC++ som du ikke trenger noen share....Er bare og laste ned og share det du har,men jo mer du sharer jo bedre hubber kommer du innpå... Kazaa er jo full av virus så jeg skjønner ikke at dere tørr og laste ned noe derfra... Endret 27. februar 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kazaa er jo full av virus så jeg skjønner ikke at dere tørr og laste ned noe derfra... Tull. Der er ikke noe virus i Kazaa. Hvis ikke spyware regnes for å være virus da... mvh Pantera Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Løsningen er jo såre enkel: Avinstaller hele skvipet, la ad-aware eller NIS/NAV rydde litt opp, og installer Kazaa-lite. Problem solved. bfisk Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Løsningen er jo såre enkel: Avinstaller hele skvipet, la ad-aware eller NIS/NAV rydde litt opp, og installer Kazaa-lite. Problem solved. bfisk Amen! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Der er ikke noe virus i Kazaa. Hvis ikke spyware regnes for å være virus da... mvh Pantera Hvis du er så jæv*** naiv og ikke tror det er virus på Kazaa så får du lese her: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article171080.ece Endret 5. mars 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Timur Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Løsningen er jo såre enkel: Avinstaller hele skvipet, la ad-aware eller NIS/NAV rydde litt opp, og installer Kazaa-lite. Problem solved. bfisk Amen! btw, KaZaA vil ikke funke hvis du fjerner spywaren! KaZaA ikke virus? KaZaA Lite er et greit alternativ, hvis du finner det da:/ De måtte vel fjerne det siden det ble ulovlig, men det kan jo hende du finner det et sted. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvis du er så jæv*** naiv og ikke tror det er virus på Kazaa så får du lese her: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article171080.ece I Kazaa-klienten er det ikke noe virus. Men på p2p-nettverket du kobler opp til, er det sikkert nok av virus. Men det er vel ikke noe mer der enn andre steder på nettet. mvh Pantera Lenke til kommentar
Timur Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvis du er så jæv*** naiv og ikke tror det er virus på Kazaa så får du lese her: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article171080.ece I Kazaa-klienten er det ikke noe virus. Men på p2p-nettverket du kobler opp til, er det sikkert nok av virus. Men det er vel ikke noe mer der enn andre steder på nettet. mvh Pantera I andre p2p nettverker så må du som oftest dele en del selv. Og derfor blir det mange flere seriøse brukere, og av den grunn mindre virus Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 KaZaA Lite siden finner man ikke på nett nå lengre. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 KaZaA Lite siden finner man ikke på nett nå lengre. Nei, ikke selve siden til Kazaa lite, men det kan hende at en eller annen Nedlastingsportal har glemt og tatt ned Kazaa lite. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Har installert Win-98 på en partisjon som jeg har Kazaa på og kun bruker til det og annet søppel... Win-98 finner jo ikke Win-XP pga. NTFS, men i XP kan jeg hente filer fra 98. Tenker jeg riktig når jeg mener at evt. virus på 98-partisjonen ikke vil finne XP-partisjonen, jeg har jo heller ikke navn i adresseboka i Outlook på 98-partisjonen sånn at virus sprer seg derifra, og så kjører jeg antivirus på begge partisoner. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Der er ikke noe virus i Kazaa. Hvis ikke spyware regnes for å være virus da... mvh Pantera Hvis du er så jæv*** naiv og ikke tror det er virus på Kazaa så får du lese her: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article171080.ece Det er jo ikke virus i Kazaa-klienten. Den er full av spyware og adware, men ikke virus. Det er veldig enkelt og greit. Om det var virus blandt brukerne og de tilgjengelige filene kan jeg garantere deg - men virus kan du like gjerne få fra alle andre slike tjenester også. Dersom man ikke ønsker virus, er det jo en smal sak å unngå det. Banning tar seg forøvrig dårlig ut. Mangel på kraftuttrykk? bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå