Blib Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Der ligger det ingen MySQL nei. Og den stod jo som "Stopped" i listen over Services da :/ Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei hei! Ser problemet deres og må bare legge til at jeg hadde det samme! Fikk da ordnet det.. Fikk hjelp av en utenomperson som er rimelig oppegående innenfor programmering og lignende.! Det han gjorde var og fjerne noe i my.ini fila... Det var nemlig en feil der med # og sånt! Husker ikke helt hva det var.. men kan prøve og finne ut det.. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du har muligens installert MySql før? Sjekk my.ini fila som ligger på c:, om basedir og datadir står riktig.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hadde jeg vært dere ville jeg fjernet foxserv, og installert de ferskeste versjonene av mysql, apache og php manuelt. Det er ikke vanskeligere, men tar et par minutter (ca 5) lenger tid. Jeg har postet en enkel guide tidligere. Er bare å søke så finner du den sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå