siDDis Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 kvar gang eg starter opp 3dsmax så er gridsize 10 korleis kan eg sette det opp sånn at den er 8 istedenfor. Sånn at kvar gang eg eg starter opp 3dsmax så er gridsize 8 har 3dsmax 4.2.6 Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Har du prøvd customize>grid and snap settings? PMA Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 ja... men eg vil lagre oppsettet sånn at eg sparer noen sekunder kvar gang eg starter opp 3dsmax :wink: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 hei.. bara lag de instillingene du vil ha også må du lagre fila som 3dsmax.max i scenes katalogen. den blir da loadet opp hver gang du starter 3dsmax Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 HÆ? Save custom ui skal vel være tingen, trenger ikke å lagre en scene....mulig det går, ikke vet jeg. PMAndersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå