ballemann Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Har satt inn hovedkort plate nå Ja jeg vet det går tregt, men jeg er lat Bilder kommer i morra skal da også sette inn PSU mvh BalleMann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 se nederst for skjermkortet, har moddet det litt HEEEEER Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 se nederst for skjermkortet, har moddet det litt HEEEEER Har du teipet rundt ribben? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Fint det, men for og pirke litt , så er det en batteriholder med to seriekoblede 1,5 voltsbatterier du har på siden din. Det blir 3 volt og ikke 1,5 som du skriver. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Fint det, men for og pirke litt , så er det en batteriholder med to seriekoblede 1,5 voltsbatterier du har på siden din. Det blir 3 volt og ikke 1,5 som du skriver. ja, jeg vet det, har bare ikke orket å gjøre det om har du teipet rundt ribben? Ja. Men det er bare for at viften ikke skal være så løs... mvh BalleMann Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hehe, lik ribbe som meg tror jeg... Nice! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 hehe, lik ribbe som meg tror jeg... Nice! det er en amd boxed som er kuttet av fra det der merket i hver side... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Når har jeg sparklet kassa som jeg lager på skolen Skal ta den med hjem i påskeferien, kan gi dere bilder da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ja, jeg bare beklager for at det er så lenge siden siste update, men kommer til å få til "ganske" så travelt i påska, driver å pusser opp rommet mitt sjønner dere. Så jeg lover at det kommer flere bilder når ferien er over, eller i beste fall, i slutten av ferien... mvh Ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) dette har jeg drvet på med i påsken, derfor har jeg ikke fått updatet noe på kassa mi... Endret 11. april 2004 av ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 ingen som har noe å si, ris\ros? tips til hva som kunne blitt gjort bedre els? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Synest du hadde fått et fint rom, gratulerer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Synest du hadde fått et fint rom, gratulerer får meg litt over 1000 lappen snart, så da tror jeg kanskje det blir hjemmelaget vannkjøling. Om pappa tillater det Har også kjøpt litt flere hobbyplanker som jeg skal dekke sidene med, får se under neste update mvh Ballemann Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva skjedde? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hva skjedde? hehe, joa det som skjedde var at jeg solgte pc'en og kjøpte meg moped så nå har jeg bare bærbar.. ballemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå