Gå til innhold

nattbord build

Anbefalte innlegg

har snudd tanken om en plast boks nå, har litt plexi liggende og skal kjøpe meg litt hobbyplank, har også tenkt å inngravere et kinesiskt tegn på den ene siden. f45.gif <----- det der :)

Men husk, det er ikke helt sikkert at jeg gjør dette, det er bare en liten tenke.

mvh Ballemann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva betyr det "kinesiske" tegnet?

Blir sikkert braq med plexi kasse, men prøv å ikke lage den som et juletre, slik noen andre gjør. Lag den stilren.

Hehe, vel jeg tror ikke jeg kommer til å bruke noen katoder nei, og det kinesiske tegnet betyr "fearless" oversatt : fryktløs ;)

mvh ballemann

edit : det blir ikke en hel plexi kasse, det skal bare være plexi i fronten og tre i toppen, sidene, bak og bunn.

Endret av ballemann
Lenke til kommentar

OK, da har jeg ombestemt meg igjen. satt og så litt omkring på rommet mitt, og så kikket jeg litt ekstra lenge på nattbordet mitt. det er jo perfekt til å bruke som case :) bare en bare en firkantig boks uten sider og med hjul. Kan poste bilder senere i kveld :) Må bare skaffe meg litt mere plexiglass :yes: så jeg får noen sider :)

mvh ballemann

Lenke til kommentar

Nattbord? Det blir sikkert bra. Skal du fortsatt ha det "kinesiske" tegnet på den?

Hvis det er tykke plater som nattbordet er spikret sammen av kan kjøling bli et problem. Du må tenke på det, for et nattbord er ikke lagd som et kabinett når det gjelder å få bra luftgjennomstrømning. Men hvis det er av noen metall plater er det jo intet problem. Hvilken farge er nattbordet ditt og er det i tre?

edit: kommer det bilder snart eller?

Endret av dassen
Lenke til kommentar

tror du bør være forsiktig med det.. skal visst stinke noe jævlig hvis jeg husker riktig, og hvis det er riktig type plexi, så kanskje det går med vanlig hårføner?

men tilbake til ovntrikset..

du lager en form, son plexien skal bli bøyd etter..

så smører du den inn med vaselin eller noe annet for at plexien ikke skal smelta fast.

så setter du det hele inn i ovnen og skrur på varmen..

tror jeg. jeg er ikke sikker, og så er det nokk ganske så vanskelig også..

Lenke til kommentar
herlig ballis :yes:

:love:

men jeg har prøvd hårføner, og det gikk ikke, men jeg skal på skolen i morra og har "sløyd" (som jeg også driver på og lager et kabinett :p ) og der har de en varmlufts pistol eller hva det heter... tror dere det vil funke med det?

mvh BalleMann

Lenke til kommentar

da har jeg begynt å kutte nattbordet mitt :D kan poste bilder i morra etter skolen, orker ikke ta bilder nå :p det jeg har gjort er å borre av popnaglene på det gamle 5.25" "stativet" og kuttet hull til det i nattbordet, skal skru det fast i morra og få skjært til hovedkortet :) stay tuned :D

mvh BalleMann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...