tonn-and Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei! Jeg vet at dette her skal ikke være her, men jeg får ikke noe svar på den plassen denne topicen skal være så, ER det noen som har erfaring med Nikon FG? Lenke til kommentar
tonn-and Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 hei! Tar dette kameraet alle slags nikon linser? Og hvor får jeg tak i linser of blitz? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hva i all verden er Nikon FG? Lenke til kommentar
tonn-and Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 det er et speilrelekskamera som nikon introduserte etter nikon EM fra 1979. Nikon FG er fra 1982. Dei seier at det tar sylskarpe bilder, men stemmer dette her? Er det ingen her som har hatt Nikon FG? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Syns lite om å komme med slike upresise spørsmål om et analogt kamera i dette forumet. Prøv heller et annet forum du, dette skal handle om digitale kamera. Er ikke akkurat så stor unnskyldningsgrunn at du vet at spørsmålet ditt ikke hører hjemme her! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det er et speilrelekskamera som nikon introduserte etter nikon EM fra 1979. Nikon FG er fra 1982. Dei seier at det tar sylskarpe bilder, men stemmer dette her? Er det ingen her som har hatt Nikon FG? Mener for øvrig det samme som Covcon. Men men... er det ett manuelt kamera, kan du bruke alle manuelle Nikon linser. Er det ett AF (autofokus) kamera, kan du bruke alle Nikon AF linser. Samme gjelder for blitz. Enkelte AF linser kan brukes på manuelle kamera og omvendt, men det går ikke alltid like bra. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Knall kamera om du har bra optikk.. Har hatt 2 stk for endel år siden. Et hus for sort/hvit og et for farge.... gode gamle dager.... Lenke til kommentar
tonn-and Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hei igjen! Jeg fann noen sider om Nikon Fg og dei alle seier at det er et dårlig kamera, men det tror jeg ikke noe på. Er det noen som har prøvd Nikon FM2N? Eller Nikon Fe2? Eller Nikon FE? Det er sikkert brae kameraer, men dei så dyre!! Jeg har alltid ønsket meg et manuelt speilreflekskamera fra nikon. Men jeg har aldri hatt råd til nikon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå