_mgr_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 - Nerd [negativt vinklet] - Mulp Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) ord jeg bruker til vanlig: *Å jaaah! [sakt på en over-ironisk hånede måte] *Ja mor...[se over ] *Du er en .... du! [sies hvis en person sier fx. Se på den hesten! da sier *du "Du er en hest du!] *Jeg skal gi deg (hest) jeg! [samme som den over] *Fy faan *Det var som svarte... *Hællvette! *hmmm... *Diverse mongoloide lyder *Drit! *Det var da som faan a! *BoO0Oong! *mjau... +++ Kommer ikke på flere akkurat nå-ings... Muf sier jeg en del, kommer av att en kompis kommer med en lyd som ligner veldig når han er misfornøyd med noe... "Thomas, du må stå opp!" svar = "mmuffff..." Endret 26. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 uff... glemte helt det viktigste ordet, tøs! Sier det hele tiden. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Jeg glemte: Snuskelusk luddipuddi tussaladd Ich bin smutsige Helga Habe Du eine grosse Spermkanone? Endret 26. februar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Scheiße ! Jesuzz Christ ! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 ta deg en bolle... = ro deg ned fyr LOL Ich bin smutsige HelgaHabe Du eine grosse Spermkanone? Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Som nordlending må jeg også komme med noen fine uttrykk S.atan i det grønnsvidde h.elvete Oter Fettmit Tipper noen nordfra kjenner seg igjen. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Nordnorsk ordbok Knødd Knø, Knødde har knødd Fette Ånat Kødd nu'kje Ånjs stygge unge stygge fett onge kødd ikkje nu f*an ikkje veit æ Sitert av ekte harstad-folk! Endret 26. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Nordnorsk ordbok Knødd Knø, Knødde har knødd Fette Ånat Kødd nu'kje Ånjs stygge unge stygge fett onge kødd ikkje nu f*an ikkje veit æ Sitert av ekte harstad-folk! Haha.. Høres akkurat ut som en kompis av meg.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Eid Mordi Feiten Tjukken it was teh gg Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Når jeg hører dumme utsagn: *Ja... I låret!* Lenke til kommentar
l2c Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Siden nordnorsk er så pop, kan jeg nevne ene setninga jeg fyrer av meg av og til.. "Dæven han smætt i hælvete!§#!"¤" ca.. (er visst ekstra festlig på sørlandsk?) Ellers er "klam" et fint ord. (Enda bedre på engelsk: "Moist") Bruker og mye motherfokker Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ææta. Ingenting slår Ææta. Spesielt i situasjoner der noe går galt. Det sei dei alle. (folk blir sint når de prøver å fortelle noe viktig og du sier dette) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 "pop" er forresten et stygt ord Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 "Fase" er et kjedelig ord.... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 ...mens "bark" "stolpe" og "laken".... det er morsomt det! Ehhrm!? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Men ingenting slår sterk bøying av ALLE verb... Du har gjøri for a? Næh, je har bøsji Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Gudd A L (uttales aaaeelll, betyr "ja vel", og brukes som "wazzzuuuup?") "På hengende myggfittehåret" Fittlarten Jesen: trøtt og sliten Edit: dessuten går det mye i uttrykk som høres vanskelige ut og kan brukes uten at alle forstår hva man snakker om... Eksempel: Estetisk belastet = direkte stygg Endret 26. februar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 "På kløyva fluefittehåret" Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 mine mest brukte utrykk er : "Brenn!" "Brenn i h3lv3t3" "Stikk å dø" og de klasiske: "Pokker!" "Herre min hatt.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå