Jonki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 "forbanna fit.tepik.k" sier det vær gang noe går til ****** Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har endel ting jeg pleier å si, men klarer ikke komme på nå.. Har en: "Ellers då?" (bergensk) Alltid morsomt å slenge ut når det blir en liten pause i samtaler... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 I hvilken sammenheng brukes det utrykket? Erm...i hvilken som helst samtale? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Slask! et av mine mest brukte ord Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 - Svarte Marte - Kvinnfolk! - Mannfolk! - Unger! - Unger og kvinnfolk! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) J3vla hor3 Rottah De 2 er de mest brukte Endret 25. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 fulord Shut the fuck up (gjærne etterfuglt av en 'a som i 'shut the fuck up a) moradi (nei jeg er ikke pakkis) brenn brenn2k nØb hva ******? eh? please? mer som i 'plz' men ikke direkte uttale Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Unger og mjælk... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 På seg selv kjenner man andre Skjønte bare ikke den... *kanskjelikesågodt* Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Hører mest: F|tte Fan i halvete ehhh....neii?! Hælvete (en nordlenning i klassen) Kukk Blø f|tta blø!! Brenn ehhh...någa! eid Jeg bruker som regel: F|tte kukk brenn Endret 26. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Fenger, ass, dritrått og chill er de ordene jeg bruker mest av sånne uvanlige ord liksom.. Ellers sier jeg ofte "det sier de alle".. ###### og ****** ogsånn blir vel også brukt en gang i blant.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 1. Sopp (Du er en sopp) 2. A'ist. (Ja visst) 3. Søtt. (Spontant; Søtt!!) Og disse to "c'est la vie" og "je ne sais pas". Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) "Nam! Sjokoladebjørn!" (Når jeg later som noe er godt) *kremt* HOMSE *kremt* (Når jeg skal kalle noen noe "diskret") "leker deilig" <- brukes veldig ofte "ah! sprikert!" (brukes når noen skrever VELDIG med bena: litt kinky) slenger kanskje inn noe mer hvis jeg kommer på noe... dette er de beste og de mest velbrukte Endret 25. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 KaLol - mildere utgave av kaf@en eid - brukes til alt (eid karakter, eid mat, eid dame) Banner ikke så mye lenger, blir for vulgært. Holder meg til g33k-forkortelser, for å plage klassen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Skal heim og høne/ta seg ei høne = sove littegrann du din humlepung = morsomt skjellsord ...kun brukt på f aen.. ta deg en bolle... = ro deg ned fyr ellers en gang i blant er det moro med gamle uttrykk som: "det gikk meg hus forbi" eller "det har gått meg hus forbi" "horten og storten" "ta beina på nakken" lydskrift: "spikje fyren" eller ka som helst... ødelegge han altså.. eventuelt "dele ut en skalle" eller "køyre over han" mykje meir originalt enn å sei at du skal drepe han... f.eks... Eventuelt om folk spør deg om en ting..spør om du ser ut som den...da får du et rimelig ok snålt blikk tilbake f.eks: "har du lighter?" ..."Ser eg ut som en jæla lighter?" eller "Har du en zigg?" ..."Ser eg ut som en jæla tobakksfabrikk?" you get tha pic... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 På seg selv kjenner man andre Skjønte bare ikke den... *kanskjelikesågodt* La oss si du hører en fyr som kaster mye dritt etter en annen... Så kan du bryte inn med å si "jaja... på seg selv kjenner man andre".. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Her er mine: Yo Hei Hade Bye Snakes F@3N Må drite... ...straks tilbake balle Dette er også det som er mest brukt på MSN hos meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) 1-Whatever! 2-Stfu man 3-Better recognize Disse bruker eg hele tiden. ' Edit: Kordan kunne eg glemme DAMNIT??? Den bruker eg enda mer. Endret 26. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg bruker som regel: F|tte kukk brenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå