Straydog Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Alle har sine favoritt-ord/utrykk.... man legger ofte ikke merke til det, men folk legger seg til bestemte ord/utrykk.... Del derfor ditt favorittutrykk! Mitt (ikke lagd selv seff); Det brenner på dass... Bubb (ÆSJ det er bubb i cola'n!) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) hmm.. vel.. Alt til sin tìd... *EDIT* hører vel med til saken at jeg kan være ganske så treig til tider.. Endret 25. februar 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Muff Miip så har du jo de klassiske omg fubar lol suxx0rs n00b osv Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Darkness|: Sier du det "reallife" også ?? LOL Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) "Brennt barn lukter svidd" og "på seg selv kjenner man andre" mange blir rimlig sattut der. Eller midt i en hefitig diskusjon så avbryter man med å spørre fort "hva er 2+2?" ... Da skjønner de lite... Endret 25. februar 2004 av Wabby Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) "F!tte!" er av en eller annen grunn blitt et skjellsord :S Og dermed et av mine aller mest brukte ord, sammen med f@3n og h3lv3t3 ... Men nå det gjelder gode ord og utrykk, drar jeg gjerne en "Baille/bajlle", dialekt er litt vanskelig å skrive, eller så drar jeg gjerne en skikkelig tynn pipelatter, av typen miihiii ... *Edit: f @ e n dro ikke gjennom sensuren ...* Endret 25. februar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har jo noen fine jeg og som brukes i det daglige: Søren klype. Falt i fisk. Sagos malagos. Rævskrell (brukes om de verste bitchene). Ta ikke alt for god fisk. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 "Sug en hest" og "det sier de alle" Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 "Saft suse!" HAHA! sist gang jeg hørte det var i Donald... et særs velbrukt ord... heeh Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Bah! Gamp! Dra meg nå baklengs inni fuglekassa! so? Til sist men ikke minst (med fare for eget liv) ARNE!!! Edit: "kuklæst" Endret 25. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Jorda er rund.... Panzer-helga... Rævkongle.. Mora di er mann... Kartoffel-nam-nam?? Elleeeeeeeeer?? Skjer i afrika'a?? "Hønn".... eks; Hønn-kaldt, hønn-jævlig, hønn-vondt. GREVLING! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 "Det sier de alle" sier jeg og F|tte er ganske brukt, veldig ofte.. Og ELG bruker jeg til ALT : "Lukter som en død elg" "Stygg som en død elg" etc etc Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Darkness|: Sier du det "reallife" også ?? LOL seff Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hytte-Penis <-- Brukte det faktisk på jobb i dag Bannan-Kebab <-- Sier seg selv.. en jævli kebab GOMPEN <-- Beskrive folk som ser litt fete ut.. (Gompen er litt små fet) ******! kommer ikke på fler i farta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vel, jeg er nordlenning og bruker språket der etter så hel-vette og slike ord blir nokk brukt en del ja. "Indeed" er vel et ord jeg bruker mye. Og på seg selv kjenner man andre er vel også på mitt vokabular. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En som irriterer mange som jeg bruker der de andre er helt håpløse... ".. og jeg kan fly".. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Vel, jeg er nordlenning og bruker språket der etter så hel-vette og slike ord blir nokk brukt en del ja."Indeed" er vel et ord jeg bruker mye. Og på seg selv kjenner man andre er vel også på mitt vokabular. I hvilken sammenheng brukes det utrykket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå