T.F.T Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hei jeg prøver å redigere min egne lille cs film i moviemaker men har noen problemer. jeg trykker på verktøy-titler og rulletekster, og her velger jeg om jeg skal ha tittel på begynnelsen av filmen, rulletekst på slutten o.l. Når jeg trykker på en av disse alternativene f.eks rulletekst på slutten, lukkes moviemaker automatisk uten forvarsel etter å en liten stund ha vist noen linjer der man kan skrive ned det man vil at skal være med. Hvorfor skjer dette? Hva skal jeg gjøre? Si ifra dersom dere trenger mer detaljert info, selv om jeg ikke akkurat vet hva det skulle være. Takk for hjelpa på forhånd. T.F.T Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Høres ut som en klassisk bug. og når jeg tenker meg om, så var det akkurat dette som skjedde med en kammerat av meg. Han skulle velge tittel, og da krasjet det. Det samme krasjet ikke på min maskin. Så det kan være en kombinasjon av hardware, drivere og software du har instalert. Beste rådet om det er krise...er å ta en reformat og legge alt inn på nytt. sorry!! AKIRA Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Her finner du masse stoff om Movie Maker, kanskje det står noe om ditt problem der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå