mats A. Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg lurte på hvordan man lager tekst i pinnacle som står litt og så toner sakte ut. og så toner neste inn igjen??!! Noen som vet?? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 I Premiere så lager man en Title med teksten og så bruker man en fade out/fade in effekt. Veit ikke om det er det samme i Pinnacle Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 det er VELDIG enkelt å lage rulle tekst i windows movie maker.... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Beklager, men jeg klarer ikke holde meg. Hva får du ut av å si det du sier, joketheass? Er vel ikke det han spør om i det hele tatt. Ser du er ny på forumet, men prøv å svar på det folk spør etter istedenfor å komme med slike innspill... Beklager mats, jeg kan heller ikke hjelpe deg... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du velger bare en skrift, og velger den første faden. Vanskeligere er det ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå