bernini Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Kjøpte meg nettopp et Panasonic GS30, men oppdaget at kabel for overføring til pc ikke fulgte med. Hvilken kabel trenger jeg? Har 6-pins firewire inngang i pcen og det ser ut som det er en 4-pins i kameraet? Skal jeg da kjøpe en vanlig 4/6 pins kabel eller må jeg ha noe spesial-fancy saker? Takker for svar - gordi Edit: Inlegg nr. 300!!!!!!! Endret 25. februar 2004 av gordito Lenke til kommentar
laslarse Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hei, jeg har samme kamera og skaffet meg Studio 8 med Fire Works. Der fulgte det med en 6 til 4 kabel. Har fungert helt perfekt, så svaret må bli at du har riktig kort i maskinen og bare trenger å kjøpe kabelen ! Lykke til !! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 så svaret må bli at du har riktig kort i maskinen og bare trenger å kjøpe kabelen ! ...og software. Hvis du ikke har Windows XP og klarer å bruke Movie Maker uten å bli gal i hodet. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Har firewire på hk så det er ikke noe prob. Lastet ned Premiere tryout. Var kanskje litt for avansert for en nybegynner.. men men.. Var på biltema og fikk meg en 6 til 4 pins fw kabel som fungerte perfekt. Synes det var litt teit at kabelen ikke fulgte med kamera. Men det pleier vel å følge med software/kort. Takker for svar Endret 26. februar 2004 av gordito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå