viranth Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Uff, dette var kjipt. Tenkte at jeg skulle ha meg et hercules kort etter sommeren =( Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Skal ta godt vare på mitt Hercules Radeon 9700 pro Dette kortet er sykt bra, blir nok LENGE til jeg oppgraderer fra dette kortet! Endret 28. februar 2004 av lenny25 Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hercules har jo alltid logge litt i overkant av pris (dette er jo selvfølgelig forde de har litt bedre ytelse og kjøler løsninger) men det er sikkert allikavel stram konkurranse med de billigere modellene. R.I.P Hercules Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har 9700 Pro fra Hercules, og jeg er meget fornøyd, husker jeg kjøpte kortet pga den hadde minst støy av de andre 9700 pro, og kortet var meget pent å se på Dette var synd Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg vil ikke si meg enig i at Hercules hadde de beste kortene. I mange tilfeller hadde de ekstremt overprisende produkter som ikke var verdt prisen (i hvertfall ikke etter min mening). Samtidig var ikke ytelsen noe bedre enn på andre kort basert på samme grafikk brikke. Men at Hercules er og forblir en legende er jeg enig i *mimre tilbake til 3dfx tidene..* Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Virkelig synd... Hercules er jo en av de første produsentene av powered by ati kort. Synd at ati ikke ga hercules mer albuerom.. Kommer garantert til å savne dem. De kunne jo gått tilbake til nvidia så de ihvertfall overlevde... Endret 28. februar 2004 av ReVoX Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 R.I.P Hercules, dette var synd. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Mer lei meg nå en når grand tanta mi døde og etterlat meg med masse penger jeg :/ Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 vrææl..... Jeg har hatt hercules hele mitt korte liv. Det er virkelig synd at de gir seg nå! En trist dag for oss alle! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 de som ikke klarer eller er villige til å gi produkter til en pris som står til kvaliteten faller vekk....... for kvaliteten var aldri verdt den enorme summen mer man måtte ut med. min mening. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Triste greier - Hercules har alltid vært state-of-the-art Ja... :cry: Lenke til kommentar
Deathknight Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 noooooooo... De som alltid har levert flotte produkter med god kvalitet og design... *sukk* ser trist på lcd...aldrig mer sånne fine skjermer Lenke til kommentar
Leon Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Av en eller annen grunn er ikke denne dagen positiv lengre..... Hvorfor akkurat Hercules? kunne ikke PowerColor eller noe i den duren gått til h**vete?? jaja.. shit happends.... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Av en eller annen grunn er ikke denne dagen positiv lengre..... Hvorfor akkurat Hercules? kunne ikke PowerColor eller noe i den duren gått til h**vete?? jaja.. shit happends.... Fordi PowerColor leverer rimelige produkter med ofte bedre ytelse og overklokkings egenskaper enn Hercules. En prisforskjell på tusen kroner er i meste laget for de fleste, spesielt når ytelsen ikke er noe bedre. Det hjelper ikke å dømme boken på grunnlag av omslaget, hvis innholdet ikke står til forventningene. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det hjelper ikke å dømme boken på grunnlag av omslaget, hvis innholdet ikke står til forventningene. ....og kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 .. Det kommer noksaa overakende, da Hercules akkurat lanserte flere nye LCD skjermer.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 men de skal vel fortsette med å lage skjermer og annet multimedia? dette gjelder vel bare grafikkort? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 men de skal vel fortsette med å lage skjermer og annet multimedia? dette gjelder vel bare grafikkort? Hvis jeg leste riktig så skulle de slutte og lage skjermer også Og jeg som har lyst på en lcd skjerm fra Hercules Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå