VeXx Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det var jo litt trist da, tenkte de kom med et uberfett R420 jeg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 huff da.... alltid forbundet de med det beste jeg... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 huff da.... alltid forbundet de med det beste jeg... Jeg også.. Mitt første skjermkort (med 2,25 Mb ram, 10 år siden eller no) var hercules.. Funker fortsatt.. er faktisk i bruk.. sammen med P1 200 Mhz @ 450 Mhz, 256 Mb SD-ram og 20 Gb harddisk Fungerer FINT som filserver.. (ikke så MEY filer da, men) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 sitter sjokkert og vanntro Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 alltid forbundet de med det beste jeg... ja, de har iallefall alltid hatt gode og effektive kjøleløsninger. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har også et godt inntrykk av deres kjøleløsninger, men synes produktene deres var litt dyre sammenlignet ytelse med PowerColor, Asus og Sapphire Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Får håpe at det ikke stemmer Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg griner Seriøst, Hercules = det beste innen kvalitet. det er INGEN argumenter imot. Men fan, at dem gadd da Jeg gledet meg også til 420 brikkene Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Får hercules skjermkort imorra, blir vel det siste jeg ser innen hercules produkter Endret 25. februar 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hercules R.I.P ser ut som jeg kansje må raske litt på å kjøpe hervules lcd skjerm Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) De flotte blåe skjermkortene, den fine lcd skjermen... Hvorfor gir de seg nå? De har da holdt på lenge og har da stabil økonomi må jeg tro? Merkelige greier at de skal pansjonere seg pga av at ati ikke lar dem gjøre det de vil med skjermkortene. Dette tar jeg meg for god til å bite på! Fanteri og sludder Endret 25. februar 2004 av Darx* Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 De flotte blåe skjermkortene, den fine lcd skjermen... Hvorfor gir de seg nå? De har da holdt på lenge og har da stabil økonomi må jeg tro? Merkelige greier at de skal pansjonere seg pga av at ati ikke lar dem gjøre det de vil med skjermkortene.Dette tar jeg meg for god til og bite på! Fanteri og sludder ikke verre enn å lese artikkelen står da nokså tydelig. De fikk for trange tøyler av ATi og Samsung når det gjaldt produksjonen. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 I tilfelle kilden stemmer og det vil vise seg at de legger ned produksjonen i fremtiden står flagget mitt på halvstang den tristedagen .... Vær vennlige og gi denne kvalitets produsenten et minutt stilhet... Hercules Rest in Peace Lenke til kommentar
tbone Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Trist Kommer aldri til å glemme mitt gamle 9700 PRO.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det var trist : Eg antar at det er pga. store konkurrenter på Radeon markedet. Sapphire og i det siste PowerColor tar nok dei fleste kundane. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det var trist : Eg antar at det er pga. store konkurrenter på Radeon markedet. Sapphire og i det siste PowerColor tar nok dei fleste kundane. er ikke det som står i artikkelen, men jeg mistenker nok litt det jeg også. Det skal litt til for å velge et hercules kort når de f.eks PowerCorolor, Sapphire og FIC kan tilby kort basert på samme løsning til en billigere penge. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 husker fortsatt det gamle hercules terminator 4mb kortet mitt jeg. men hva i alle dager skal de gi seg til nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå