eiriksen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Ja, skal på en liten biltur i morgen som tilsammen vil bli 6 timer. Tenkte da at jeg kan for en gang skyld finne noe lesestoff som er fornuftig. Fant da ut at litt om data er tingen. Orker ikke lese noen av dummies bøkene mine, de passer bedre i hjemme. Fant ut at jeg hadde lyst til å lese om hardware. Har hittil funnet ut disse: Overblikk over Opteron AMD Opteron - Forstå modellnummerene Test av Dell UltraSharp 2001FP AMD64 konkurrerer med Itanium Skal printe det ut. Er det noe annet dere anbefaler, er åpen for alt. Edit: Håper ikke denne er for feilpostet. Endret 25. februar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 DDR-2 kanskje? Det kommer nok til å bli mye prat om etterhvert. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kjøp inn ett par blader: Pc Pro Pc World Pc for ãlla (svensk) Pc magazine. Da skulle du klare deg bra Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jo, beklager, den er for feilpostet Flyttes til en bedre plass Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Elfa Katalogen da har du ivertfall nok å lese på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå