Mushaboom Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 topic, Noen spesiellle regler som hjelder? Må man lagre hver test? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 topic,Noen spesiellle regler som hjelder? Må man lagre hver test? du KAN jo ta èn og èn test, men hva er vitsen? Scoren er jo ikke så forskjellig fra test til test allikevell.. Regler i 3dmark? jaha? kjør orginal instillinger du, det funker Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 topic,Noen spesiellle regler som hjelder? Må man lagre hver test? du KAN jo ta èn og èn test, men hva er vitsen? Scoren er jo ikke så forskjellig fra test til test allikevell.. Regler i 3dmark? jaha? kjør orginal instillinger du, det funker Saken er at hvis man klokker høyt klarer man ikke å kjøre gjennom hele testen på en gang, men hvis man tar en og en test klarer man å gjennomføre.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvis du ikke klarer å gjennomføre testen er det fordi kortet blir for varmt ell. og derfor må du klokke _ned_ kortet ditt litt til du greier å gjennomføre hele testen uten artifacts. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Hvorfor er det ingen som svarer på topic? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 For å få en poengsum må du kjøre alle game-testene på en runde. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 på tide med vannkjøling du kan jo prøve og ha pc ved et vindu,og ha kabinettdøra av. jeg måtte ha pc"en mest mulig kald før jeg tok 3d mark,ellers kom jeg ikke gjennom alle. men ser ut som det ikke er noe vei utenom,du må ta alle testene etter hverandre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå