Big-Boy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei jeg vurderer og kjøpe en microsoft qtek7070. er denne noe tess? har hørt MYE bra om den men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg ville ikke kjøpt den! jeg ville heller kjøpt 6600. har hørt at batteri tiden ikke er noe tess på qtec en. og knapper og sånt styr.- Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Heh, du bruker batteriet som et minus for Qtekèn, og anbefaller heller 6600? hmm.. batteriet er jo helt i bånn på den da. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Og det sa gutten med batteri problemer i alle mobilene han har eid siste tiden... Har du prøvd qtek? Jeg kan med sikkerhet si at batteri levetiden på 6600 er mye bedre enn på qtek. Qtek holder såvidt en hel dag med normal bruk. Annet som er minus på qtek er at den ofte henger seg og at den er treig. Når du hører på mp3 og skal gjøre noe annet så er det nesten umulig. Lyden blir fort veldig hakkete og det stopper opp noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå