Dataante Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Vurderer å kjøpe Plextor cd/rw PXW2410TA. Lurer på om den er like kresen på egen ide kabel som de tidligere versjonene? mener å ha lest at dette kan være et problem. Går det ann å ha 2 hd og cd-rom på samme kabel? Lenke til kommentar
kohi Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Den krever ikke egen IDE-kabel, men setter liten pris på å dele kabel med en annen cd/dvd-enhet ifm cd-copy. Min erfaring var at dette reduserte overførings-hastigheten ganske mye. Hadde den lenge koblet på samme kabel som en av HD'ene, uten at det ble noen problemer av det. Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Funker dette? primary ide channel: hdd1 + cd-rom. secondary ---------: hdd2 + brenner. hdd satt til master, brenner/cd-rom satt til slave. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Det funker fint det. Passer bra til CD kopiering "on the fly" Bruker det samme oppsettet selv med en 32x brenner og en 32x leser. "on the fly" går uten å tømme bufferet så lenge jeg ikke bruker hdd0 så mye :smile: Lenke til kommentar
^trigger Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg har en plextor av denne typen selv, og kjører dvd spiller som slave på samme ide... det funker helt fint. Etter som jeg har skjønt liker ikke plextor å stå på noe annet enn master, men det går jo an å forsøke. Det eneste jeg har å klage på er at det til tider kunne gått litt raskere enn det faktisk gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå