OlaTK Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har lenge siklet etter et nytt kabinett. Og har da sett på Aero S-204 Link: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet700.htm men nå har aero kommet med et nytt lekkert Kab av samme type S-101 Link: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet790.htm Er det noen som har erfaringer med noen av disse eller noen andre av S-200 serien, så hadde det vært fint om dere kunne meddele positive og negative sider ved dem her. Hvis dere synes jeg begår et stort feilgrep ved å kjøpe dette,kan dere også anbefale kabinetter dere mener er bedre. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har hatt det kabinette og syntes det var veldig bra, MEN kjøp filtre til viftene hvis ikke blir det j****** støvete inni kabinette og hold det rydig, det ser stor ut men når du er i gang er det litt lite plass for ledninger og sånt!!!! Lykke Til Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) hvor effektive er egentli de fire viftene i fronten på Aero s204 og s-101, tenker på siden det ligger et lag plastikk/plexi over, med fine lys og farger. Endret 26. februar 2004 av nibbler Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Aha, du å sikler etter nytt kabbinett zephyros, me 2. Holder ikke langt med en Q-tec-brødboks. Bare så vidt plass til hk i det. Skikkelig rå de kabinettene der ja... Gå for Aero S-101 /m BATman vindu!! Selv hadde jeg ikke tenkt så stilig, men praktisk og stort F.eks hadde det vert kult å modde dette eller det her Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Tror ikke jeg gidder å modde kabinettet mitt jeg... I så fall lander jeg vel på Thermeltake Prisguide Gå for S-101!! -Dafflaff Endret 27. februar 2004 av GAZ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har tenkt på den Lanfiren jeg å, men jeg liker egentlig ikke utseende så veldig godt. Men det er jo meget bra da. 4kg + Vifter, og viftestyring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå