bzzlink Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg vil ha adsl hastighet på telefonen min når jeg er hjemme! Tenkte vi kunne putte hodene våre sammen i denne tråden for å få det til. Jeg har forsket litt på å gjøre det via internet connection sharing. Siden BT donglen min kommer opp som nettverkskort. Men det skapte litt problemer på den trådløse routeren min i og med at den står som DHCP server og slipper bare til de i den IP range'n som den deler ut. Jeg jobber videre med dette. Eller bjeffer jeg opp feil tre her ? Noen som har lyst til å gjøre en innsats på mRouter alternativet ? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg sitter å prøver stadig! men har ikke kommet meg så langt enda. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Dette er ikke mulig og i følge en representant for nokia på ett offiselt program utviklings forum for S60 så vil dette aldri være mulig. Iallefall ikke med dagens firmware, men fyren sa også at Nokia ikke så på dette som noe problem og vil neppe implementere dette i framtidige firmware og PCSuite versioner. Så dette er en glemmesak. Get over it .. Ja jeg vet, det irriterer meg noe så sinnsykt. Hadde vært kjekt å kunne ligge på sofaen og chattet på agile messenger. men men, det er jo ikke så lenge til Sendo X kommer ut Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 tenke i ska snakke med dem i nokia! balltreet mitt e så fint (= hehe ( les som tull! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå