Skrue Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Er det her det er no´ galt, eller har flere opplevet samme problem: Klikker jeg på et emne / tråd i forumet, kan det ta over et halvt minutt før siden kommer opp! Dette er etter min mening "helt på trynet", ettersom jeg sitter her med 704/128 ADSL (fra Tullenor), og en relativt "grei" maskin. (MSI Pro2/XP1900/528Mb) Har jeg et problem, eller er det fler som opplever det samme? Muligens er trafikken på hw.no´s server en årsak? Hva sier dere andre? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Ja, hw.no (forumet) er tregt som sirup i dag (i går og). Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Takk Ola Pek, da vet jeg det! Opplevde det samme i går også. Greit å få sånt avklart, før man begynner å "dille" med andre ting! :smile: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Kan iallfall seie at problemet ikkje ligg her på mi maskin. Har 10Mbit, og for eit par timar sidan lasta eg ned Mandrake8.2 iso-fil med 9,6Mbit stabilt :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Tregt for meg også inneimellom. Jeg har 1024/256 fra telenor. Så jeg regnet også med at det var mye traffic og ikke båndbredden som k0ddet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå