Gå til innhold

Forslag til en billig skjerm


hifiman

Anbefalte innlegg

Hei :D

 

Jeg er på utkikk etter ny skjerm... maks 2000 kr!

 

Vurdere å kjøp denne http://www.hovedkort.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=917

 

Størrelsen er ikke så viktig , men skjermen skal brukes til å se film, og spille!

 

Noe som har efaring med denne skjermen ?

 

Eller noe anbefaling til skjerm i denne prisklassen ?

 

 

Mvh

 

John-Ivar Andersen

Endret av hifiman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå vet ikke jeg hvor du bor, men hvis du bor i Oslo eller Steinkjer, så går du til In/Out. De driver med "resirkulering" av datautstyr og har fete skjermer til en billig penge.

 

du får en Dell P1110 til under 2000kr, det er en 21" trinitron med "flatt bilde". en heftig skjerm spør du meg!

In/Out (Reitan data) - har jobbet litt for de i Oslo. De selger vel stort sett til bedriftsmarketdet/skoler. JM Data vil jeg ikke anbefale hvis det er snakk om en billig skjerm (under 1000 kr). Etter tre defekte skjermer derfra fikk jeg ihverfall nok. Kjøp heller en ny en du, eks. en Samsung 957, da har du skikkelig garanti om noe klikker.

Endret av nilsvn
Lenke til kommentar

var på utplasering for In/Out, eller Reitan data som det het før i tiden.

Det var for 1 uke siden, og i Steinkjer foresten, og da fikk vi inn 6 eller 7 Dell P1110 21" Trinitron skjermer, jeg skulle ha meg en ny skjerm uansett, og ble forbauset over hvor lav prisen var.

Så til kjøp av CRT skjermer vil jeg anbefale In/Out, de har også 1 år garanti på alt.

Drar også dit hvis jeg trenger en kjøleribbe for ett eller annet prosjekt.

 

Hentet fra InOut.no:

Osloavdelingen:

Garver Ytteborgs vei 83

0977 OSLO

 

de satser vel mest på bedrifter, men de sier ikke nei til en privatkunde, bare kundene ikke er nebbete, slik som de var da jeg var utplasert.

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...