highlander Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) problemet her Hva er galt og hvorfor skjer dette? Litt hjelp hadde vært fint ja =) -> cpu info <- Endret 25. februar 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Legion Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hvilken prosess er det som bruker cpu-tid da? skjer det hele tiden eller av og til, isåfall når Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du har ikke tilfeldigvis nettopp spilt av en .avi fil i KaZaa? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Dette skjer konstant, og nei har ikke spilt av noen .avi fil i kazaa nei Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Sjekk i msconfig, om det ligger noe dritt i oppstarten. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 msconfig har ikke noe med dette å gjøre, er et eller annet galt problem. Legion la inn link på det du spurte om i det første innlegget Lenke til kommentar
Legion Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 'Ledig systemprosess' er den prosessen som bruker cpu-tid når windows "gjør ingenting." så dette er egentlig ikke noen krise, gitt at ytelsen ikke lider av det. problemet er heller at dette egentlig ikke skal vises i taskmanager som cpu-bruk, hva dette kommer av vet jeg ikke, så jeg skylder på bug det kan være noe annet såklart, men jeg tviler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå