Zeph Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Eg har mottatt ein del slike meldinger: hvis [email protected] tilføjer dig så lad være med at acceptere, fordi det er en virus. Sig det videre til alle på din msn-liste, fordi hvis nogen på din liste tølføjer dem, vil du få virusen, så kopiér og send det til alle kontakter, der er online... Den var på dansk da, men eg har fått andre på norsk og engelsk. Er det slik å forstå at dei prøver å sende virus eller? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Eg har mottatt ein del slike meldinger: hvis [email protected] tilføjer dig så lad være med at acceptere, fordi det er en virus. Sig det videre til alle på din msn-liste, fordi hvis nogen på din liste tølføjer dem, vil du få virusen, så kopiér og send det til alle kontakter, der er online... Den var på dansk da, men eg har fått andre på norsk og engelsk. Er det slik å forstå at dei prøver å sende virus eller? Mer sannsynlig at det er en såkalt HOAX, dvs. en "falsk" virusmelding som ikke har annet formål enn å få folk til å sende seg selv rundt og kaste bort båndbredde på det. Slett mailen, og for all del, ikke send den til noen!! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Fins mange andre varianter som f.eks "Det er vennedagen idag - send denne til alle dine venner ellers får du dårlig kjærlighetsliv".. Hver gang jeg får en slik melding konfronterer jeg vedr. person med hvor intelligent hun (alltid dem som sender rundt sånnt dritt) er. Jeg synes det er idiotisk å sende rundt på slike unødvendige kjedemeldinger Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 in_and_out_it_goes69 Vet, jeg er en smule barnslig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå