Oyvindst Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg skal nå bygge meg en pc med A64 prosessor, og jeg lurer på om noen har noen erfaringer med Asus K8V DELUXE Socket 754 Hovedkortet? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Her står det om en feil på K8V kortet Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Frarådes, gå heller for Gigabyte sitt nforce 3 kort eller Msi Neo Lenke til kommentar
Oyvindst Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Hum jeg ser at jeg ikke skal ha ASUS sit hovedkort. Men hva med Abit KV8-MAX3? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det er godt og stabilt + bra bundel (litt dyrt da) Lenke til kommentar
Oyvindst Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Da tror jeg at jeg går for Abit kortet! Forresten hva hvar "Bundel" nå igjen? Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Da tror jeg at jeg går for Abit kortet! Forresten hva hvar "Bundel" nå igjen? Bundle* Ekstra stash som programmer, drivere osv osv. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) http://www.xbitlabs.com/articles/mainboard...t-kv8-max3.html husk ar disse hk(via) er kresne på ram.. jeg ville uten tvil ha valgt Gigabyte sitt nforce 3 kort bare se her:hvilken ram som passer: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203816 Endret 25. februar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har det kortet og den er grei, har ingen problemer så langt... Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Har nå Abit-kortet (KV8-MAX3), men dette er noe jeg absolutt ikke kan anbefale; - støy fra OTES og NB-vifte - kondensator som kortslutter hovedkortet når man fester på bakplaten - ingen Cool'n'Quiet-støtte - minneinkompabilitet - elendig manual Senere i dag får jeg Asus K8V Deluxe i posten, velger å gi dette kortet en sjanse, da det har vunnet svært mange A64-tester på diverse websteder (se prisguiden for hvilke). Om også dette kortet skulle vise seg å skuffe meg, går jeg nok for EPoX 8HDA3+. Og; apropos den feilen, så er visst denne noe som bare finnes på et lite parti av Asus K8V Deluxe-HKene. Endret 26. februar 2004 av puretamil Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) [...]- ingen Cool'n'Quiet-støtte [...] Og; apropos den feilen, så er visst denne noe som bare finnes på et lite parti av Asus K8V Deluxe-HKene. Mangel på Cool'n'Quiet-støtte er et STORT minus etter min mening, men Abit satser vel egentlig bare på hovedkort for overklokking uansett Ja, får håpe at de Asus K8V Deluxe som er i handelen nå ikke har feil på selv om det er vanskelig å si det med sikkerhet. Får håpe du er heldig Endret 26. februar 2004 av snorreh Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Var og hentet mitt Asus K8V Deluxe tidligere i dag, og må si meg storfornøyd så langt. Ikke en eneste BSOD; Windows installerte smertefritt. Lyd, nett og SATA-RAID henger også med. Har sjekket de nevnte kondensatorene, og jeg har ikke av typen som kan sprekke. Har kjørt Sisoft Sandra, Prime95 og 3Dmark 2003 samtidig for å teste stabiliteten, og den er det ikke noe å si på (jeg har enda ikke oppgradert BIOS til siste versjon). Bundelen og softwaren som følger med er bra (ikke minst manualen), og ASUS legger fortløpende ut BIOS- og programvareoppdateringer på sine hjemmesider. Så langt kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale dette kortet hvis du ønsker VIA-brikkesett til din Athlon 64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå