Gå til innhold

Microsoft IntelliMouse 3.0 + Icemat Black


Merlin

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg begynte min "spillekariere" med Microsoft Serial Mouse 2.0 fortsatte med en standard logicitech når vi fikk ny data. Til denne brukte jeg en blå dårlig 10 kr musematte. Etter råd fra ei dataskjappe kjøpte jeg en raz0r boomslang 1000 til 700kr. Den holdt mål en stund. Så jeg kjøpte den bundlen men icemat bruker sk8tes, så jeg gikk over til func. Jeg vurderer skifte til aimboten for å ha testet alt

 

Merittliste

- razor boomslang 1000

- icemat black v1

- ms intelli 3.0

- func surface 1030 orange

Lenke til kommentar

Altså, er man vant til blå musematte fra ikea så er det en stor kvalitetsforskjell opp til Icamat! Det hersker det INGEN tvil om! Har selv Icemat, den funka gaske greit helt til det begynnte og komme "grus" på overflaten, skikkelig irriterende!

Matta er grei den, men prøver man func 1030, er det ingen vei tilbake! (min mening) Func er best!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den ultimate pad'en finner man hos :www.qpad.se

 

Mener at de beste spillerene i CS bruker denne pad'en... løøp å kjøp :)

 

Limer inn ett uttdrag fra siden her:

 

EN mycket skön musmatta, som ger en härlig känsla i spelet, denna musmatta kan jag rekommendera till alla speltokiga gammers på nätet, plus att trycket blev riktigt snyggt.

- Lalle, Swedish Strike Clan

Endret av Falcon1975
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Syns Intelli 3.0 og Icemat er grusomt å bruke :yucky:

(Kjøpte akkurat samme pakka som trådstarter)

 

Både med og uten de medfølgende padsurferene skrapte musamatta ytterst uakseptabelt(dog mindre med padene selvfølgelig ;) )

 

-Det blir vel mer smak og behag, men per dags dato ligger icematen min på bunnen av en eske oppe på loftet og den er erstattet med en FunC1030, som er som en drøm :love:

Endret av So
Lenke til kommentar
OK,sitter og skal bestille div ting og tenkte at jeg skulle ta med en ny musematte.

Jeg har bestemt meg for enten Steelpad 4S eller Func 1030 , hva bør jeg gå for.

Jeg anbefaler SteelPad 4D, i stedet 4S. Kjøpte meg 4D etter min fUNC, mye lignende underlag. Men SteelPad'en er jo seff bredere. 4D 4D 4D :) Kjøp den.

Du vil ikke angre...

Lenke til kommentar

Heisan..

 

Jeg vil anbefalle QPad, det er den beste pad'en jeg noen gang har hatt.. dyr er den heller ikke... Hvis du vil støtte klanen min så hadde det vært fint om dere kjøpte den gjennom http://www.m8d-clan.no

 

Hvis ikke så er siden til qpad: qpad.se

 

Dette er garantert ett kjøp dere ikke kommer til å angre hvis dere er gamere, eller er avhengig av en nøyaktig pad.

 

-Falc-

Lenke til kommentar
Heisan..

 

Jeg vil anbefalle QPad, det er den beste pad'en jeg noen gang har hatt.. dyr er den heller ikke... Hvis du vil støtte klanen min så hadde det vært fint om dere kjøpte den gjennom http://www.m8d-clan.no

 

Hvis ikke så er siden til qpad: qpad.se

 

Dette er garantert ett kjøp dere ikke kommer til å angre hvis dere er gamere, eller er avhengig av en nøyaktig pad.

 

-Falc-

:thumbs: QPad fås også hos www.databutikken.com. Microplex.no skulle kansje ta dem inn...

Lenke til kommentar
Heisan..

 

Jeg vil anbefalle QPad, det er den beste pad'en jeg noen gang har hatt.. dyr er den heller ikke... Hvis du vil støtte klanen min så hadde det vært fint om dere kjøpte den gjennom http://www.m8d-clan.no

 

Hvis ikke så er siden til qpad: qpad.se

 

Dette er garantert ett kjøp dere ikke kommer til å angre hvis dere er gamere, eller er avhengig av en nøyaktig pad.

 

-Falc-

Linken virka ikke , eller så er siden nede.

Lenke til kommentar
Heisan..

 

Jeg vil anbefalle QPad, det er den beste pad'en jeg noen gang har hatt.. dyr er den heller ikke... Hvis du vil støtte klanen min så hadde det vært fint om dere kjøpte den gjennom http://www.m8d-clan.no  

 

Hvis ikke så er siden til qpad: qpad.se

 

Dette er garantert ett kjøp dere ikke kommer til å angre hvis dere er gamere, eller er avhengig av en nøyaktig pad.

 

-Falc-

Linken virka ikke , eller så er siden nede.

 

http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=QPGMP1

Endret av sindre313
Lenke til kommentar
OK,sitter og skal bestille div ting og tenkte at jeg skulle ta med en ny musematte.

Jeg har bestemt meg for enten Steelpad 4S eller Func 1030 , hva bør jeg gå for.

Jeg anbefaler SteelPad 4D, i stedet 4S. Kjøpte meg 4D etter min fUNC, mye lignende underlag. Men SteelPad'en er jo seff bredere. 4D 4D 4D :) Kjøp den.

Du vil ikke angre...

Hvorfor skal man ikke kjøpe 4S i stedet for 4D???

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

fUnc og SteelPad 4D er ganske like, men jeg mener fUnc er bedre pga at den ligger bedre på bordet. Den er også lettere å flytte på, om det er nødvendig.

 

SteelPad 4D er kanskje glattere enn fUnc, men det er bare en liten smule. Dette er vel og merke med en MX510 med orginale pads - ingen skates av noe slag. Problemet (jeg har) med 4D er størrelsen og at det er mye styr å flytte på den.

 

Jeg synes 4D er for stor og den gummimatta den ligger på, sitter ikke godt nok fast i selve overflaten til at den enkelt kan flyttes på. Den bare krøller seg og det er et styr hver gang.

 

IceMat er fin den også. Den har ca samme størrelse som fUnc matta, men overflaten er hard, andre mener at den også er veldig bråkete. Det synes ikke jeg er noe problem. Når det gjelder presisjon og hvordan optikken i min MX700 reagerer, vil jeg si at fUnc matta er bedre enn IceMat. IceMat scorer litt på looks, om det er viktig.

 

Jeg ville valgt fUnc dersom prisen ikke var så nøye og om du er sikker på at den ekstra størrelsen 4D matta gir, ikke er nødvendig - ellers er de to veldig like.

 

4S er vel laget av metall og har lignende egenskaper når det kommer til lyd, som IceMat. Ellers har jeg ikke prøvd denne noe særlig mye, noen mener den kanskje er hakket vassere en IceMat. Det tror jeg er en smaksak. IceMat eller 4S, IceMat her ...

 

_

johanf - innehaver av IceMat Black og fUnc sUrface 2030, Orange/Blue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...