Gå til innhold

Microsoft IntelliMouse 3.0 + Icemat Black

Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja.. synes bare det er problem med IceMat.. kondens osv..

Everglide er jo så utroli mye mer høveli!!

Merlin: Du må lage en ny test IceMat vs. Everglide

Kan nok fikse noe sånt i nær fremtid ja. Har også fått Steelpad nå 4s , tenkte jeg skulle teste den!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Når vi først snakker om denne musa, er det noen andre som har problemer med dårlig kontakt i den?

Ofte når jeg starter maskinen må jeg dra ut musa og putte den i igjen for at den skal lyse. Skjer både i windows og Linux. :roll:

Aldri hatt noe problem med dette nei :cool:

Lenke til kommentar
Når vi først snakker om denne musa, er det noen andre som har problemer med dårlig kontakt i den?

Ofte når jeg starter maskinen må jeg dra ut musa og putte den i igjen for at den skal lyse.  Skjer både i windows og Linux.  :roll:

Aldri hatt noe problem med dette nei :cool:

Ikke jeg heller ;)

Lenke til kommentar

HATER Intelli3.... synes den er altfor lett og knappene lager en rar klakkelyd, og hele musen virker generelt veldig "billig". Synes den knappen på siden også er helt rar... må trykke den altfor langt inn..

Bruker selv MX500 og Everglide Gaming Mat Works. Har "padsurfers" under musen, og det glir likebra som det gjør på en fUnC til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Icemat er en god matte men til tider kald og klam og skrapelyder. Mitt oppsett er MS 3.0 og fUnc 1030 den er glimrende den er mer behagelig enn icemat.

Avhenger fra person til person egentlig , jeg har selv prøvd begge og står fortsatt på at Icemat er bedre for MEG , lyden har jeg ikke noe problem med da jeg har "tweaka" den litt (intet støy)

Lenke til kommentar
Tok av padsurfers nå og da ble plutselig lyden mye mildere , litt overraskende egentlig :)

Uten padsurfers eller noen annen form for beskyttelse kommer du til å slite ut museføttene FORT!

Takk for opplysningen men nå er de på igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...