Merlin Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ja , temmelig fornøyd med den jeg også. Zythius: Har du denne pakka? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Når vi først snakker om denne musa, er det noen andre som har problemer med dårlig kontakt i den? Ofte når jeg starter maskinen må jeg dra ut musa og putte den i igjen for at den skal lyse. Skjer både i windows og Linux. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det har aldri hent meg.. Dere snakker om den musematta, og pris! Jeg har kjøpt en matte "Everglide Optica" for 119,-! Og den funker kjempe bra til mitt bruk, og spiller en del.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det har aldri hent meg..Dere snakker om den musematta, og pris! Jeg har kjøpt en matte "Everglide Optica" for 119,-! Og den funker kjempe bra til mitt bruk, og spiller en del.. Tror ikke egentlig icemat er noe bedre en everglide. Hadde vært morro å sammenlignet de to mattene. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja.. synes bare det er problem med IceMat.. kondens osv.. Everglide er jo så utroli mye mer høveli!! Merlin: Du må lage en ny test IceMat vs. Everglide Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ja.. synes bare det er problem med IceMat.. kondens osv..Everglide er jo så utroli mye mer høveli!! Merlin: Du må lage en ny test IceMat vs. Everglide Kan nok fikse noe sånt i nær fremtid ja. Har også fått Steelpad nå 4s , tenkte jeg skulle teste den! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Bestemte meg nå for å lage en test av Steelpad 4S siden broren min har fått denne , men uheldigvis så passa ikke musa hans til den (han har ikke MX serien) , så derfor kommer jeg til å teste den med Intelli Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Når vi først snakker om denne musa, er det noen andre som har problemer med dårlig kontakt i den? Ofte når jeg starter maskinen må jeg dra ut musa og putte den i igjen for at den skal lyse. Skjer både i windows og Linux. Aldri hatt noe problem med dette nei Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Når vi først snakker om denne musa, er det noen andre som har problemer med dårlig kontakt i den? Ofte når jeg starter maskinen må jeg dra ut musa og putte den i igjen for at den skal lyse. Skjer både i windows og Linux. Aldri hatt noe problem med dette nei Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 HATER Intelli3.... synes den er altfor lett og knappene lager en rar klakkelyd, og hele musen virker generelt veldig "billig". Synes den knappen på siden også er helt rar... må trykke den altfor langt inn.. Bruker selv MX500 og Everglide Gaming Mat Works. Har "padsurfers" under musen, og det glir likebra som det gjør på en fUnC til en brøkdel av prisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 btw, bra og innholdsrik test Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 btw, bra og innholdsrik test Takk, Micrisoft IntelliMouse er knall Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Er det noen her som vil at jeg skal lage en test om musematta SteelPad 4s så kan jeg gjøre det da jeg har den hjemme , men er ikke noe vits hvis ingen vil ha den. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Icemat er en god matte men til tider kald og klam og skrapelyder. Mitt oppsett er MS 3.0 og fUnc 1030 den er glimrende den er mer behagelig enn icemat. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Icemat er en god matte men til tider kald og klam og skrapelyder. Mitt oppsett er MS 3.0 og fUnc 1030 den er glimrende den er mer behagelig enn icemat. Avhenger fra person til person egentlig , jeg har selv prøvd begge og står fortsatt på at Icemat er bedre for MEG , lyden har jeg ikke noe problem med da jeg har "tweaka" den litt (intet støy) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 btw, bra og innholdsrik test Takk, Micrisoft IntelliMouse er knall über Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 btw, bra og innholdsrik test Takk, Micrisoft IntelliMouse er knall über Ja den er Über Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tok av padsurfers nå og da ble plutselig lyden mye mildere , litt overraskende egentlig Uten padsurfers eller noen annen form for beskyttelse kommer du til å slite ut museføttene FORT! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Tok av padsurfers nå og da ble plutselig lyden mye mildere , litt overraskende egentlig Uten padsurfers eller noen annen form for beskyttelse kommer du til å slite ut museføttene FORT! Takk for opplysningen men nå er de på igjen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tok av padsurfers nå og da ble plutselig lyden mye mildere , litt overraskende egentlig Uten padsurfers eller noen annen form for beskyttelse kommer du til å slite ut museføttene FORT! Takk for opplysningen men nå er de på igjen Snakket uheldigvis av erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå