Gå til innhold

Mapper som klikker

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med at foldere klikker. Hvis jeg feks går inn på D:Mine dokumenter/filmer så kan den gå helt crazy, dette skjer 50% av gangene. Det som skjer da er at alt på skjermen blir borte, og jeg ser bare bakgrunnen, og etter et halvt minutt eller no kommer det tilbake. Men da er alle mapper jeg har hatt åpne borte. Det samme kan skje med internett explorer, om en av dem klikker, skjer dette og alle explorer vinduer jeg har hatt oppe er borte. Dette kan være veldig irriterende om jeg feks laster ned med bittorrent, og har den liggende i taskbar (atme klokken), så forsvinner nedlastningene. Det mest irriterende er jo da at foldere klikker bare jeg går inn på dem, det samme kan skje med "Min datamaskin", og egentlig hva som helst av slike ting... :scared:

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan godt hende at det er noe problemer med explorer skallet, hvis jeg tenker på rett ting da. For en dag når jeg slo på pc'n var det grått (som i win 98 og 2000), i stedet for den vanlige blå/grønn farga (luna.theme). Da installerte jeg themexp og har en anderledes "look" nå.. Noen tips om hvordan jeg kan fikse det i så fall?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...