grip Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Klarer ikke å overføre film fra kameraet til pc`en. Jeg har prøvd både med det programmet som fulgte med(DV studio3) og med Pinnacle studio 9. Pc`en får kontakt men jeg klarer ikke å overføre. Noen som kan? Lenke til kommentar
Ghauk Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Du trenger muligens en "Capture driver". Den sørger for at hovedkortet ditt tar imot signaler. Last ned fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Play_man Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg bruker også Pinnacle for å overføre video. Har du sjekket at alle instillinger i Pinnacle er riktig? Kan være et lite problem siden du får kontakt med pcen..... Lenke til kommentar
betus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Bruker du riktig kabel?, du må bruke firewire og en slik kabel fulgte ikke med kameraet. Usb kabelen som fulgte med er til overføring av stillbilder. Har det samme kameraet som deg og har aldri hatt problemer med overføring av video, uansett hva slags program jeg bruker. Har du firewirekort i maskinen og kabel, sjekk evt. capture innstillinger i Studio 8 og at disse er satt til DV. Kameraet skal stå i vcr mode og skal kunne styres fra studio 8 via firewirekabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå