MrVilla Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei der. Jeg har kjøpt spiderman til guttungen, noe som skapte stor glede for ham. Imidlertid så kan jeg styre min begeistring for spillet. Interfacen og gameplay generelt suger etter mine øyne skikkelig. Det som toppet kaka var at han nå er kommet til et sted der han må taste inn en kode som består av fem fargefelter. Og her finnes det ingen hint! Hvilket suppehue er det som har kommet med en slik glimrende ide???? 5 farger gir 120 kombinasjoner! Er det virkelig meningen at en guttunge skal sette opp 120 forskjellige kombinasjoner og så sitte i timesvis for å teste hver enkelt? Dersom ingen her vet denne koden så kommer jeg til å ta kontakt med hvem enn pokker som har mekket i sammen denne dårlige unnskyldningen for et spill og be dem om å gi meg pengene tilbake! makan til idioti skal man lete lenge etter. Beklager hissigheten, men blir varm i huet av slikt idioti... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Tror nok heller det er du som ikke har funnet hintet For hints og walkthrough: www.gamefaqs.com Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jo d spillet er litt røtent ja... Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg syntes det var gøy jeg Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er vel 11-årsgrense på spillet, så guttungen din er kanskje litt for ung til å finne ut av slike gåter? Fra www.gamefaqs.com. The puzzle is pretty simple. Start with the mostly blue piece. Then the half blue, half purple piece. Then the half purple, half pink piece. Then the half pink, part orange. And then the last one. Basically, just make them go from one color to another. This level is over. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvilken platform er det snakk om: PS2 eller PSX. Spiderman til PS2 var kule den og husker ikke at jeg har stått fats på noen av de få brettene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Merkelig det der hvordan alle spill basert på filmer bare blir dårlig.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Merkelig det der hvordan alle spill basert på filmer bare blir dårlig.. Atter en Konge var jo et ganske bra spill... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Jøss....lever denne tråden ennå? Vel.....fant løsningen da......det var nesten for dumt, men skal ikke si noe her ettersom det kanskje er andre som spiller det. Guttungen er forresten ferdig med det.....for godt tipper jeg. Han har ikke nevnt spidermann siden Men jeg syntes spillet var meget dårlig. Har nå kjøpt Ratchet&Clank 2 og det er mye bedre! Et skikkelig artig spill for unger! Utrolig vellaget og stødig spill. Passe vanskelig og varer en god stund. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hm, jeg kjørte meg totalt fast i Den lengste reisen da jeg hadde det, måtte ty til walkthroughs ved fler av gåtene Myst har jeg aldri turt å prøve meg på.. Klarte sågar å sette meg fast i Starship Titanic husker jeg. Er ikke den smarteste person i verden akkurat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå