Gå til innhold

Spiderman for PS2

MrVilla

Anbefalte innlegg

Hei der.

Jeg har kjøpt spiderman til guttungen, noe som skapte stor glede for ham. Imidlertid så kan jeg styre min begeistring for spillet. Interfacen og gameplay generelt suger etter mine øyne skikkelig.

Det som toppet kaka var at han nå er kommet til et sted der han må taste inn en kode som består av fem fargefelter. Og her finnes det ingen hint! Hvilket suppehue er det som har kommet med en slik glimrende ide????

5 farger gir 120 kombinasjoner! :angry:

Er det virkelig meningen at en guttunge skal sette opp 120 forskjellige kombinasjoner og så sitte i timesvis for å teste hver enkelt? :wow:

Dersom ingen her vet denne koden så kommer jeg til å ta kontakt med hvem enn pokker som har mekket i sammen denne dårlige unnskyldningen for et spill og be dem om å gi meg pengene tilbake! makan til idioti skal man lete lenge etter.

Beklager hissigheten, men blir varm i huet av slikt idioti...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel 11-årsgrense på spillet, så guttungen din er kanskje litt for ung til å finne ut av slike gåter?

Fra www.gamefaqs.com.

The puzzle is pretty simple. Start with the mostly blue piece. Then the half blue, half purple piece. Then the half purple, half pink piece. Then the half pink, part orange. And then the last one. Basically, just make them go from one color to another. This level is over.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jøss....lever denne tråden ennå? :)

Vel.....fant løsningen da......det var nesten for dumt, men skal ikke si noe her ettersom det kanskje er andre som spiller det. Guttungen er forresten ferdig med det.....for godt tipper jeg. Han har ikke nevnt spidermann siden :D

Men jeg syntes spillet var meget dårlig. Har nå kjøpt Ratchet&Clank 2 og det er mye bedre! Et skikkelig artig spill for unger! Utrolig vellaget og stødig spill. Passe vanskelig og varer en god stund.

Lenke til kommentar

Hm, jeg kjørte meg totalt fast i Den lengste reisen da jeg hadde det, måtte ty til walkthroughs ved fler av gåtene :) Myst har jeg aldri turt å prøve meg på..

Klarte sågar å sette meg fast i Starship Titanic husker jeg. Er ikke den smarteste person i verden akkurat.. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...