abscess Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Hei! Jeg har et stort problem.. Da jeg konfigurerte 3com'en skrudde jeg på encryption og etter det har jeg ikke fått kontakt med gatewayen. Mulig dette er et dumt spørsmål men, er det ikke mulig å tilbakestille gatewayen til fabrikkinnstillingene? All hjelp mottas med med et stort takk! Endret 25. februar 2004 av abscess Lenke til kommentar
Fury Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvis det er vanlige LAN porter på 3com'en din (Som det sikkert er siden du sa GateWay), så kobler du deg til den via LAN porten og fjerner krypteringen. Forresten så MÅ du sette opp krypteringen via LAN eller så har du ikke muligheten til å lese av krypterings nøklene, som du må sette opp på hvert enkelt trådløst nettverks kort! Lenke til kommentar
abscess Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Takker så sinnsykt mye Fury! Nå fungerer alt, også med kryptering! Endret 25. februar 2004 av abscess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå