Treblad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hoppsann! Jeg har et aldri så lite spørsmål: Hvor kan man finne de beste og mest effektive "constant effect"-itemsene i spillet? Da tenker jeg på de som allerede er enchantet, som f.eks Boots of Blinding Speed Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du finner mye om sånt på morrowind-fan sider på nettet. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har funnet en del bra konstant- effekt ting selv, det finnes sikkert mange flere enn dette. Noen av dem har du sikkert fra før. Fists of Rangulf: en gir +20 agility og en +20 strength (khartag point- illinuibi) Dragonscale Cuirass: 100% fire resistance (mudan grotto- SE for vivec) Armor som gir 60% magic resistance (tel fyr) Helm of Oreyn Bearclaw: +40 endurance og +40 agility (daedra quest) Ring of the wind +30 agility (husker ikke hvor man finner den. mt. kand tror jeg) Wraithguard Sunder Keening The Icecap: 30% cold resistance (west gash et sted) Diverse Nervarine greier du får av stammene og husene. Belter som gir +5 i et combat eller thief skill (finnes over alt) Ringer som gir +5 i et magic skill (finnes over alt) Mararas ring: +10 acrobatics, reflect 20% og litt fire resistance tror jeg. (sheogorad region et sted) Mentors ring: +10 int og willpower (bitter coast region) Mara's shirt: 10% magic resistance (west gash) Ring of pshymsater: (eller noe sånt) 20% magic, shock og poison- resistance Mara's skirt: +5 health (west gash) Ellers har jeg hørt om ebony mail, som skal være en meget bra heavy armor. Har ikke funnet den enda fordi man må bli høyeste grad i tempelet, og tempelet liker meg ikke noe særlig nå Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Gidder ikke sjekke hva det heter nå, men det skal ligge en hjelm i et av Dwemer tårnene ved Dagon Fel. 20+ Personality eller no lignende. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ja, glemte den. Det er mask of Clasus Vile og gir +30 personality. Ganske bra, men den andre hjelmen du får fra en daedra-quest er mye bedre. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vest for Ald-ruhn, Boots of Blinding speed. Fortify Speed 250 points, og blind 100% Løper svinfort, men ser ingenting. Har du derimot rustningen som gir 60% resist magicka fra Tel Fyr, blir alt bare litt mørkere... Du finner dem på ei dame der. En brenton mener jeg, Amuleten til ArchMage Trebonius (elns) i Vivec. Du kan utfordre han i en duell om du vil være sjef i Mage Guild. Bad Ass tingen må alikevel være denne: SPOILER: The Royal Ring. Kongen (Om du har Tribunal har denne) har denne. Ikke equipped. Constant Effect: Regenerate 10 HP pr. Sec Regenerate 10 Fatuige pr. Sec 100% Resist magicka 100% Reflect Har du den, spiller du så og si i God mode. Litt synd at denne faktisk eksisterer i spillet. Ikke mod altså. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det var litt av en ting! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Wow! Den tingen er jo SYK da! Man blir jo steike udødlig med den. Forresten, hvordan får du tak i den? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Som sagt, kongen har denne. Han er kun med i Tribunal. Om du dreper han, noe du må gjøre for å få ringen, får du melding om at du har gjort noe du ikke bør, og at du bør laste inn et tidligere lagret fil. Har du derimot gjort ferdig Tribunal hovedquest, vil han ikke være til nytte lengre, men du får fortsatt meldinga. Du må gjøre noen quest i Tribunal hovedquest før han i det heletatt kommer til syne. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hvilke quest i Tribunal da? Den med dark-brotherhood? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvilke quest i Tribunal da? Den med dark-brotherhood? Ja, det er hovedquesten. Etter Dark Brotherhood får du en del oppdrag både fra kongen og Almalexia. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har klart ell exp. til dette spillet, og den ringen der er meget bra! Liker spesielt siste mission fra almexia! sleit litt der gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå