Photoshop-Monster Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Trenger litt hjelp her. Trenger en header. eller sånn greie/sak på toppen av websiden. Eneste jeg må ha med der er noe med palmetrær eller strand og solnedgang bilde greie, så kan jeg fixe navn og sånn senere. Noen som våger seg ut på denne utfordringen? Er ikke så flink ennå med Photoshop. Siden er litt gråaktig, så den må passe litt da med bakgrunnen. Takker for alle mulig hjelp =) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Et monster som deg klarer vel det selv!? Neidu, mister. Når du har 50 innlegg i webdesign-delen skal jeg vurdere det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Værsågod. Endret 25. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) fint bilde hæltis Neida, helt seriøst. Det er litt kjipt å se at det først innlegget til folk er "tigging" om gratis arbeid. Nå spør du på en ok måte, du kommer ikke å krever noen verdens ting, men det hadde vært bedre om du i det minste hadde hatt noen innlegg på ryggen som viser at du kanskje investerer litt i communitiet her edit; fint bilde sa jeg da det kun kom opp "user posted image" Endret 25. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 fint bilde hæltis seriøst? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Rosa er in! (hva heter den der typen til venstre? har glemt det.) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 DOMOOOOOOOOOOOOOOOO! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Domo til venstre, og enden til høyre.. Lenke til kommentar
msolberg Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hva med å kanskje gi oss en link, så det er mulig å vurdere å lage en slik header. Må jo ha noe å gå ut ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå