stian123 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 warning : dere må ikke godta ellr lagre [email protected].. viss dere gjør dette får dere automatisk troyka virus.. dette er et som sletter allt på hardisken.. og blir sendt til alle på msn listen og på dies lister igjen... send dette videre til alle deres pålogget,fordi viss en på din liste får d så får du d og.. viktig Er dette mulig? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Akkurat det har jeg vanskelig for å tro Akkurat det samme som bannere som sier at maskinen din vil eksplodere om ti sekunder. Endret 25. februar 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
The Cable Guy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Ei fer håpe ikkje Endret 25. februar 2004 av The Cable Guy Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Får slike jeg også, det er bare tull, ikke la deg lure av de. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Niks det er ikke mulig og om det var det ville det vært et sikkerhetsproblem i et program. Flyttes til en bedre kategori. Forresten - det er ikke noen kjente sikkerhetshull som kan la folk gjøre dette. Og det er RIMLIG sikkert at hvis noen ville spredd slikt et virus at de kun ville brukt EN hotmailadresse Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 det er bare et patetisk kjedebrev Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, trodde det jeg også. Måtte bare være sikker for jeg slang med kjeften om at det var naivt og tro på det.. hehe... driti ut om jeg hadde tatt feil. Takker for svar Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 warning : dere må ikke godta ellr lagre [email protected].. viss dere gjør dette får dere automatisk troyka virus.. dette er et som sletter allt på hardisken.. og blir sendt til alle på msn listen og på dies lister igjen... send dette videre til alle deres pålogget,fordi viss en på din liste får d så får du d og.. viktig Er dette mulig? mailen jeg ikke måtte akseptere var [email protected] et rare er at det er MIN e-post konto hehe Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Er dette mulig? mailen jeg ikke måtte akseptere var [email protected] et rare er at det er MIN e-post konto hehe næh At det går an... hehe.. Din egen mail.!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå