Olsenhower Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 ..før Call of Cthulhu kommer!! 5 april, hvis en skal tro Gamespot. Gleder meg som en unge til dette, har meeeeget høye forventninger - kanskje det er like bra og kjekt som Thief 1 & 2 ?? Samtidig er jeg noe oppbrakt over at Unreal2 er utsatt! Igjen!! Jeg har varmet opp en stund nå med spill som Wolfenstein, Aliens2 og Renegade, men de når ikke de "skikkelige" spillene til knærne.. Med "skikkelige" spill mener jeg bl.a Thief (en og to), System Shock2, Unreal, Baldur's Gate (en og to), Torment, Ultima9 og selvfølgelig Halflife. Jeg samler på alle savegames jeg har lagd i løpet av 5 års spilling, og det er med tårer i øynene jeg gjenopplever fordums tiders magi.. :sad: Lammet av skrekk funderer jeg over om spillene var kjekkere før p.g.a at jeg var yngre..? Testen vil forhåpentligvis komme til jul når Thief3 kommer ut. Hvis det er bånn, selger jeg PC-en til høystbydende. vel, ikke PC-en kanskje, men ihvertfall skjermkortet :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå